نگرانی بزرگ پرسپولیس؛ حفظ اورژانسی ستاره بی جایگزین

  • ورزشی
  • شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷
    کد خبر :733585

دیروز مصاحبه ای از بشار رسن منتشر شد که در آن ستاره عراقی پرسپولیس عنوان کرده بود که باشگاه به او پیشنهاد داده که برای ادامه حضور در این تیم باید مبلغ قرارداد خود را کاهش دهد. موضوعی که چندان به مزاق رسن خوش نیامده و او اعلام کرده بود که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

اما امروز رسول پناه سرپرست پرسپولیس اعلام کرد «این مصاحبه برای بشار نبوده، با خودش صحبت کردم. چنین مصاحبه ای نداشته است. می‌خواستند برای بازی با نفت مسجد حاشیه درست کنند. با بشار مشکلی نداریم و ان‌شاالله او هم با ما همکاری خواهد کرد.»

رسول پناه همچنان زمان مشخصی را برای اعلام پرداخت مطالات رسن اعلام نکرده است و این یعنی احتمال جدایی رسن وجود دارد. خصوصا اینکه قرارداد دلاری رسن می تواند با توجه به افزایش قیمت ارز می تواند او را از پرسپولیس دور کند.

گفته می شود در صورت جدایی رسن از پرسپولیس سروش رفیعی بازیکن سابق این تیم گزینه جانشینی هافبک محجوب عراقی است. اما هم یحیی و هم حتی بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم می دانند که در لیگ ایران رسن بی جایگزین است.

اما آنچه که پرسپولیس را برای مشخص کردن تکلیف بشار رسن تحت فشار قرار م یدهد لیگ قهرمانان آسیاست.

پرسپولیس برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا باید لیست فصل بعد خود را آماده کند و این یعنی پیش از ارسال این لیست باید تکلیف رسن مشخص شود. اما هنوز پیشنهاد رسمی ومشخصی برای تمدید قرارداد ستاره ای عراقی به اوارائه نشده است. موضوعی که به بززرگترین نگرانی هواداران پرسپولیس تبدیل شده است.

به گزارش همشهری آنلاین،با افزایش قیمت ارز باید دید باشگاههای ایرانی همچنان توانایی حفظ ستاره های خود را خواهند داشت یا لیگ برتر ایران باید با ستاره هایی مانند رسن و دیاباته و … که حداقل 10 میلیارد هزینه خواهند داشت خداحافظی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید