نگاه نزدیک به کامارو هنسی ۱۰۰۰ اسب بخار

  • خودرو
  • جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۸
    کد خبر :174722

شرکت هنسی از شورولت کامارو ZL1 جدید خود رونمایی کرد که می‌تواند تا ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

زمان زیادی نمی‌گذرد که شورولت از قوی‌ترین محصول خود، کوروت ZR1؛ رونمایی کرده است؛ اما باید گفت که شورولت کوروت ZR1 جدید در مقابل کامارو تیونینگ شده توسط هنسی تقریبا هیچ حرفی برای گفتن ندارد. شرکت هنسی به‌تازگی پروژه جدیدی روی شورولت کامارو ZL1 انجام داده است که در انتهای مطلب ویدیویی از این خودرو برای شما آماده کردیم.

این خودرو با نام جن‌گیر (Exorcist) معرفی شده است. خودروی هنسی Exorcist توسط جان هنریسی از قهرمانان سابق مسابقات SCCA و یکی از مهندسان سابق جنرال موتورز مورد تست رانندگی قرار گرفت. این خودرو توسط وی به داخل پیست برده شد تا قابلیت‌های آن مورد آزمایش قرار گیرد. نکته جالب این است که هنریسی پس از رانندگی با این خودرو کاملا از عملکرد آن رضایت داشت و حتی تا سرعت ۲۰۸ کیلومتر بر ساعت با این خودرو رانندگی کرد. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام دیدن ویدیوی زیر، صدای اسپیکرهای خود را زیاد کنید تا به‌خوبی صدای پیشرانه قدرتمند این خودرو را متوجه شوید.

به گزارش زومیت خودروی Exorcist از یک پیشرانه قدرتمند ۶.۲ لیتری V8 استفاده می‌کند که روی مدل استاندارد کامارو ZL1 نیز قرار گرفته است. این پیشرانه دارای سوپر شارژر است؛ اما هنسی سوپرشارژر آن را با یک نمونه بزرگ‌تر تعویض کرده که سبب شده قدرت این پیشرانه در مقایسه با مدل استاندارد آن به ۳۵۰ اسب بخار افزایش پیدا کند. تغییراتی که هنسی بر پیشانی این خودرو ایجاد کرده است شامل استفاده از یک اینترکولر ارتقاء یافته، میل‌سوپاپ‌های مسابقه‌ای، سرسیلندر پورت و پولیش‌شده، هدرز جدید، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و برنامه‌ریزی مجدد ECU می‌شود.

در انتها هنسی خودروی اگزورسیست را روی دستگاه دینومتر برد و مشاهده شد که می‌تواند ۱۰۰۰ بخار قدرت تولید کند. البته اوایل امسال تست دینو دیگری برای خودرو انجام شده بود که عدد ۱۱۰۳ اسب بخار را نشان می‌داد. هنسی برای تولید ۱۰۰ دستگاه از این خودرو در سال برنامه‌ریزی کرده و قیمت پکیج تیونینگ را ۵۵ هزار دلار به اضافه‌ی هزینه خودروی استاندارد کامارو ZL1 است. این خودرو را می‌توان از طریقه نمایندگی‌های فروش هنسی و شورولت سفارش داد و خریداری کرد. همچنین هنسی این محصول را با گارانتی دوساله یا ۳۸ هزار کیلومتر به مشتریان خود عرضه می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید