نه آقا؛ الکی نمی‌توان گفت: این استقلال همان تاج است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۳:۲۱
    کد خبر :706044

سیاستمدار اسبق و اصلاح‌طلب اصفهانی مدت‌هاست که نامش با ورزش گره خورده. بخصوص از زمانی که ریاست کمیته ملی المپیک و بعد‌ها صندلی اول سازمان تربیت بدنی وقت را برعهده گرفت.

پروسه‌ای که تقریبا ۱۸ سال (از ۱۳۶۵ تا ۱۳۸۳) به طول انجامید. شاید به‌خاطر همین ید طولانی‌اش در مدیریت ورزش است که سید‌مصطفی هاشمی‌طبا را باید گنجینه‌ای برای ورزش کشور دانست.. او، اما در اظهار‌نظری جالب تاکید می‌کند تاج و استقلال دو پدیده مختلف هستند و خودش هم فقط تاجی بوده، نه استقلالی! ضمن این‌که برایش مهم هم نیست که استقلالی‌ها از این اظهارنظرش ناراحت شده‌اند!

او در پاسخ به همین اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی که باعث دلخوری استقلالی‌ها شده می‌گوید: «خب این دو تیم ربطی به هم ندارند، این‌که دیگر دست من نیست. خب چکار کنیم؟ استقلالی‌ها از حرف حق که نباید ناراحت بشوند. تیم تاج در سال ۱۳۵۷ منحل و اموال این تیم هم به سازمان تربیت بدنی وقت داده شد. تمام شد و رفت. چند سال بعد از این اتفاق دکتر غفوری‌فرد (رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی) رفتند و یک چیز را ثبت کردند به نام تیم استقلال. پس تاج و استقلال دو پدیده مختلف هستند و هیچ ربطی هم به هم ندارند. دست منم نیست. از نظر حقوقی توضیح ماجرا این بود. حالا استقلالی‌ها می‌خواهند ناراحت بشوند یا نشوند. من چکار می‌توانم بکنم؟ الکی که نمی‌توان گفت: این استقلال همان تاج است؛ نه آقا. این دو تا، دو تیم مختلف هستند.»

منبع: خراسان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید