نمایندگی داهوا و راهنمای خرید دوربین مداربسته

    کد خبر :979747

از مزایای خرید دوربین داهوا می توان به وجود نمایندگی داهوا در ایران اشاره کرد. دوربین های مداربسته یکی از کاربردی ترین تجهیزات در برقراری امنیت و نظارت بر محیط هستند. با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته نیز پیشرفت کرده و به قابلیت های متفاوتی مجهز شدند. سیستم مدار بسته در انواع و مدل های مختلف در بازار موجود است. یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای دوربین مداربسته از نظر کاربران، برند داهوا است. نمایندگی داهوا در کشورهای مختلف از جمله ایران آماده خدمت رسانی به کاربران عزیز است. برای انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب نیاز به شناخت و اطلاعاتی درباره سیستم مداربسته است. در ادامه قصد داریم تا با استفاده از راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا به شما در انتخاب بهتر دوربین خود کمک کنیم.

راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا

با خواندن مطالب راهنمای خرید دوربین مداربسته داهوا انتخاب بهترین دوربین مداربسته داهوا برای کاربری مورد نظر شما بسیار آسان تر می شود. اولین نکته در خرید دوربین مداربسته خرید از نمایندگی و شرکت های معتبر است. سیستم مداربسته باید بر اساس نوع کاربری و نیازهای کاربر انتخاب شود. مهم ترین نکته در دوربین مداربسته، کیفیت تصاویر دوربین است. هر چه رزولوشن تصویر دوربین بالاتر باشد، وضوح تصویر و جزئیات در تصاویر نیز بیشتر است. برخی از دوربین های مداربسته دارای قابلیت هایی مانند شناسایی کردن چهره، توانایی خواندن پلاک خودرو و…. هستند. این قابلیت ها را باید بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

همچنین هنگام خرید دوربین مداربسته به محیط نصب دوربین نیز توجه داشته باشید. برخی از دوربین های مداربسته برای محیط های بیرونی و فضای باز انتخاب بهتری هستند. همچنین برخی دیگر مناسب محیط های داخلی هستند. دوربین های مداربسته در فضای باز باید دارای مقاومت در برابر شرایط جوی نامساعد، آب، باران، برف و… باشند. بهترین دوربین مداربسته، دوربینی است که متناسب با نوع نیاز و کاربری شخص انتخاب شود.

نمایندگی دوربین داهوا

شرکت تولید کننده سیستم مداربسته داهوا دارای بیش از 180 نمایندگی در سراسر دنیا است. نمایندگی دوربین داهوا در ایران و بسیاری از شهرهای مختلف ایران نیز فعالیت می کند. نمایندگی داهوا در شهر های مختلف اماده ارائه محصولات حفاظتی و امنیتی داهوا با قیمتی مناسب است. یکی از مزیت های خرید دوربین مداربسته از نمایندگی ها اطمینان از اصالت کالا است. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و یا نصب می توانید از نمایندگی های معتبر نیز کمک بگیرید. سیستم مدار بسته داهوا تولید کشور چین است. این برند توانسته در سال های اخیر رتبه دوم بین 50 برند برتر را بدست بیاورد. از دلایل برتری برند داهوا می توان به کیفیت بالای سیستم های مدار بسته، تنوع در محصولات، قیمت مناسب، وجود خدمات پس از فروش و نمایندگی های معتبر در سراسر کشور، قابلیت های مختلف در دوربین های داهوا و…. است.

نمایندگی داهوا اهواز

یکی از نمایندگی های دوربین داهوا در ایران نمایندگی داهوا اهواز است. در صورتی که شما در اهواز نیاز به خرید دوربین و سیستم مداربسته داهوا را داشته باشید می توانید به راحتی از نمایندگی داهوا اهواز کمک بگیرید. همچنین برخی از مشتریان علاوه بر خرید دوربین مداربسته خواهان نصب و راه اندازی سیستم مدار بسته خود توسط نمایندگی داهوا اهواز هستند. در این صورت می توانید هنگام خرید و ثبت سفارش، درخواست نصب و راه اندازی اولیه دوربین مداربسته را با کارشناسان در میان بگذارید. نمایندگی داهوا در اهواز دارای انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه و آنالوگ، دستگاه های ضبط Dvr و NVR در مدل های مختلف، دوربین های دام، بولت، گردان یا اسپید دام، دوربین های مداربسته با قابلیت های پیشرفته و… است. شما برای خرید و مشاوره رایگان قبل از خرید محصولات در اهواز می توانید با شماره 02188500020 تماس بگیرید.

انواع دوربین Dahua

دوربین های مداربسته داهوا دارای انواع مختلفی هستند. انواع دوربین Dahua بر اساس تکنولوژی، شکل ظاهری، کیفیت تصاویر، لنز دوربین، نوع کاربری و قیمت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. دوربین Dahua دارای دو نوع تکنولوژی تحت شبکه (IP) و آنالوگ است. این دوربین ها بر اساس شکل ظاهری به دوربین های دام، بولت، اسپید دام، چشم ماهی، باکس و دوربین مخفی تقسیم می شوند. کیفیت تصاویر در انواع دوربین Dahua متفاوت است. دوربین های مدار بسته داهوا دارای کیفیت تصاویر 1، 2، 3، 4، 5، 8 و 12 مگاپیکسلی هستند.

لنزهای دوربین داهوا به دو دسته تقسیم می شوند. دوربین مدار بسته داهوا با لنز ثابت و دوربین مدار بسته داهوا با لنز متغیر. دوربین مداربسته با لنز ثابت دارای زاویه دید ثابت و دوربین مداربسته با لنز متغیر دارای زاویه دید متغیر است. توجه داشته باشید که دوربین های مداربسته با لنز متغیر در دو نوع دوربین مداربسته وریفوکال و موتورایز تولید می شوند. زاویه دید در لنزهای وریفوکال به صورت دستی تغییر می کند. لنزهای موتورایز دارای یک موتور الکتریکی هستند که به صورت اتوماتیک زاویه دید در آن ها تغییر می کند.

همچنین دوربین های داهوا بر اساس نوع کاربری مناسب محیط های داخلی، خارجی و صنعتی نیز هستند. قیمت دوربین مداربسته داهوا بر اساس نوع، مدل و قابلیت های موجود در دوربین متغیر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید