نماینده کرمانشاه: دولت رأسا اقدام به ساختمان‌سازی در مناطق زلزله‌زده کند

    کد خبر :154214

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اعزام تیمی از متخصصین روانشناسی برای خدمات رسانی به زلزله‌زدگان گفت که در حال حاضر مردم این منطقه همچنان در مورد حمام و سرویس‌های بهداشتی در مضیقه هستند.

احمد صفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: بسیاری از کسانی که در حادثه زلزله اخیر کرمانشاه دچار آسیب شده‌اند، سرمایه زندگی‌شان را از دست داده‌اند لذا از مسئولین و دولتمردان انتظار داریم به وام‌های مسکن ابلاغی قانع نباشند چرا که با دو برابر این مبالغ هم نمی توان دو اتاق ساخت.

وی یادآور شد: از دولت انتظار می رود راسا اقدام به ساختمان سازی در مناطق زلزله‌زده کند و مبالغ هزینه شده را به عنوان وام از مردم دریافت کند. همچنین باید پیش از شروع بارش‌ها و سردتر شدن هوا تدابیری اندیشیده شود تا مردم در کمترین زمان در کانکس‌ها اسکان داده شوند.

این نماینده مجلس همچنین با بیان اینکه خواسته اولیه زلزله‌زدگان در شرایط فعلی حمام و سرویس بهداشتی است و همچنان از این نظر در مضیقه هستند، تاکید کرد: از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخواست داریم به صورت ویژه تیمی از متخصصین روانشناسی را برای خدمات رسانی در نظر بگیرد. چراکه بسیاری از مردم دچار آسیب‌های روحی شده‌اند.

صفری در پایان از حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس، نمایندگان، مسئولین کشوری و لشکری، نیروهای نظامی و انتظامی، سربازان گمنام امام زمان، اورژانس، مدیریت استان، ملت ایران و همه کسانی که در حادثه زلزله اخیر به مردم خدمتگزاری کردند، قدردانی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید