نماینده میاندوآب متن نطق خود را پاره کرد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴
    کد خبر :116296

جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس در اعتراض به گوش نکردن هیات رییسه و نمایندگان به نطق میان دستورش متن سخنان خود را پاره کرد.

محبی نیا در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس یکی از ناطقان میان دستور بود.
وی در پایان نطق خود متن مکتوب سخنان خود را پاره کرد و در مقابل هیات رییسه قرار داد و اعتراض کرد که نمایندگان و هیات رییسه به نطق او گوش نکرده اند.
احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس نیز خطاب به نماینده میاندوآب گفت اتفاقا ما نطق میان دستور شما را گوش دادیم و حرف های خوب و مهمی زدید.
محبی نیا امروز بخشی از نطق خود را به شرایط بین المللی ، بخشی را به وضعیت بیکاری در کشور و بخشی را به شرایط اجتماعی اختصاص داد.
وی با بیان این که تعادل طبقاتی در جامعه ما بروز ندارد، گفت: اگر این تعادل جدی گرفته نشود انفجار پیش می آید و اگر طبقات اجتماعی و فرهنگی مطابق با نیازهای جامعه پیش نرود بحران ساز می شود، بحران و انفجاری که هیچ سامانی را بر نمی تابد ضمن اینکه کشور نیاز به اصلاح نظام مالی دارد، جابجایی در اعتبارات، برداشت ها از صندوق خارج از دستورات پارلمان تمامی امید نیروهای دلسوز را بر باد می دهد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبت کشور در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: امروز برای نجات مملکت از دعواهای سیاسی، مشکلات فرهنگی و اقتصادی باید فراتر از مخالفت ها و موافقت ها رفت و برای شناخت دردهای جامعه باید خویشتن را فدا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید