نماینده مجلس: ظریف خودش استعفا دهد وگرنه برکنارش می‌کنیم

    کد خبر :805573
ظریف خودش استعفا دهد وگرنه برکنارش می‌کنیم

آیا رواست این تفکر با چنین تحلیلی، مذاکرات حساس کنونی با دشمنان ملت را مدیریت کند؟ آیا این نگرش می‌تواند مصالح عالی نظام و خطوط قرمز ترسیمی را تضمین کند؟

نماینده شهریار در مجلس با بیان این که “عملکرد ۸ساله محمد جواد ظریف در راس دستگاه دیپلماسی کشور هیچ دستاوردی نداشته است” خواهان استعفای وی شد.

حسین حق وردی گفت: باتوجه به اینکه عملکرد ۸ساله محمد جواد ظریف در راس دستگاه دیپلماسی کشور نه تنها هیچ دستاوردی برای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نداشته است، بلکه در آخرین ماه‌های فعالیت دولت هزینه‌های سنگین تری نیز به نظام تحمیل خواهد کرد، لذا بهتر است خود وی عاقلانه استعفا دهد. حسین حق وردی افزود: در غیر اینصورت استیضاح و برکناری ظریف توسط نمایندگان مجلس حتمی و ضروری است.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فایل صوتی منتشرشده از ظریف توسط رسانه های معاند خارج از کشور اظهار کرد: قطعا وی صلاحیت و اهلیت تکیه زدن بر وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران را از دست داده است و چنین فردی با چنین تفکری نباید حتی یک ساعت در راس دستگاه دیپلماسی کشور حضور داشته باشد.

وی افزود: بدون تردید نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق وظایف قانونی و انقلابی خویش اجازه نخواهند داد امنیت حاکم که به مدد بزرگ مردانی چون سردار شهید سلیمانی حاصل شده است دستخوش تحلیل‌های مغرضانه جماعتی غرب زده و واداده قرار گیرد.

حق وردی اظهار داشت: نباید از صبر استراتژیک مجلس سوءاستفاده شود، مماشات با این گونه حرکات برای ملک و میهن و نظام سم مهلک است.

به گزارش فارس؛ وی خاطرنشان کرد: تا صحبت از نفوذ می‌شود آقایان بر آشفته می‌شوند. آیا این افتضاح مصداق بارز نفوذ نیست؟ مگر مهمتر از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری هم داریم که آرشیو مصاحبه‌ها با مسئولین اینگونه در اختیار دشمنان نظام قرار می‌گیرد، پروژه نفوذ واقعی است و بهتر است دولتمردان به خودتان بیایند و کشور را فدای بازی‌های جناحی خودتان نکنند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: آیا رواست این تفکر با چنین تحلیلی، مذاکرات حساس کنونی با دشمنان ملت را مدیریت کند؟ آیا این نگرش می‌تواند مصالح عالی نظام و خطوط قرمز ترسیمی را تضمین کند؟

وی در پایان افزود:‌ صوت منتشر شده از جواد ظریف نشان داد دغدغه همیشگی معتقدان واقعی ارزش‌های ناب انقلاب مبنی بر اینکه این افراد صلاحیت لازم برای اداره دستگاه دیپلماسی کشور را ندارند بجا بوده است.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محمدرضا کیانفر گفت:

    حسین حق‌وردی نماینده شهریار در مجلس گفت: باتوجه به فایل صوتی آقای ظریف صلاحیت و اهلیت مدیریت مذاکرات را ندارد.

    آقای حق‌وردی،
    هدف کاسبان تحریم که فایل صوتی را برای برهم زدن مذاکرات پیراهن عثمان کرده‌اند فقط سود بردن به قیمت سختی معیشت مردم خدازده می‌باشد.
    خنک آن که آسایش مرد و زن، گزیند بر آرایش خویشتن.
    نکردند رغبت هنرپروران، به شادی خویش از غم دیگران.

دیدگاهتان را بنویسید