نظر هواشناسی عراق درباره زمان پایان گردوخاک

    کد خبر :135423

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها با بیان اینکه سازمان هواشناسی عراق اعلام کرده وضعیت آب و هوای این کشور رو به خراب شدن رفته و مدت زمان تداوم آن معلوم نیست، گفت: تا زمانی که وضعیت گرد و غبار شهرهای نجف و بغداد بهبود نیابد پروازی انجام نمی‌شود.

علی‌اصغر باریکانی، با اشاره به تداوم وضعیت بد آب و هوایی شهرهای نجف و بغداد اظهار کرد: این وضعیت به هیچ عنوان دست شرکت‌های هواپیمایی نیست و وضعیت بد آب و هوای عراق به شهرهای کشورمان از جمله آبادان رسیده است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی منتظر هستند تا با بهبود وضعیت هوا پروازهای نجف و بغداد را انجام دهند، تاکید کرد: پروازهای اربعین هم برای سازمان هواپیمایی و هم برای شرکت‌های هواپیمایی از ویژگی مهمی برخوردار است و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم زائران عزیز را به نجف و بغداد منتقل کنیم.

باریکانی با بیان اینکه از صبح امروز چند هواپیما به سمت نجف پرواز کردند اما نتوانستند در فرودگاه این شهر فرود بیایند، تصریح کرد: این هواپیما مجددا به کشور بازگشته‌اند و منتظرند وضعیت آب و هوای کشور عراق بهتر شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی گفت: باید منتظر باشیم وضعیت آب و هوا خوب شود و شرکت‌های هواپیمایی را تحت فشار قرار ندهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوا استعلام گرفته‌اید، گفت: سازمان هواشناسی عراق، به ما اعلام کرده که آب و هوا رو به خراب شدن می‌رود و مشخص نیست تا چه زمانی این وضعیت ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید