نسل جدید گلف محبوب فولکس واگن سال 2024 معرفی می شود

    کد خبر :1045691
گلف

در سال 1974، معرفی گلف توسط فولکس واگن، تغییری انقلابی در چشم انداز خودرو را رقم زد و بیتل افسانه‌ای را با دیفرانسیل جلو و طراحی همه کاره نیز به کار گرفت.

بازتاب-این شرکت به سرعت به 50 سالگی خود در سال 2024 می‌رسد و گلف را برای تحولی بزرگ آماده می‌سازد. این شرکت وعده می‌دهد که در چند هفته کوتاه اولین نمایش جهانی تازه‌سازی میانسالی را به نمایش بگذارد. این آخرین نسلی خواهد بود که دارای نسخه بنزینی با نسل نهم است که در ابتدا برای سال 2030 به طور کامل برقی در نظر گرفته شده است.

بروزرسانی 2024 نوید بسیاری از ارتقاها را می‌دهد که باید به ظاهر جدید، پیشرانه جدید و سیستم اطلاعات سرگرمی متفاوت و برخی دیگر. تمام حوزه‌هایی که فولکس‌واگن اگر می‌خواهد سهم قابل‌توجهی از بازار خود را حفظ کند، به شدت باید به آنها رسیدگی کند. فولکس‌واگن جزئیات زیادی را برای به‌روزرسانی آینده به اشتراک نگذاشته، اما مطمئناً امیدواریم که e-Golf بازنشسته شده در سال 2021 بازگردد.

گلف

توماس شفر، رئیس برند فولکس واگن، قبلاً تأیید کرده بود که پس از تکمیل چرخه عمر نسخه فعلی، این شرکت روی نسل موتور احتراقی جدید برای گلف سرمایه‌گذاری نخواهد کرد. این تصمیم نشان دهنده تغییر فولکس از موتورهای احتراقی سنتی به توسعه مقرون به صرفه خودروهای الکتریکی است. با هدف بلندپروازانه فروش 80 درصدی فروش الکتریکی در اروپا و 55 درصدی در آمریکای شمالی تا سال 2030، این شرکت قصد دارد هویت خود را در چشم انداز در حال تکامل خودرو تغییر دهد.

برخلاف گمانه زنی‌ها در مورد بازنشستگی نام نمادین گلف، فولکس واگن قصد دارد آن را در حوزه الکتریکی زنده نگه دارد. شفر به عنوان بخشی از برنامه این برند برای عرضه 10 مدل الکتریکی جدید تا سال 2026 به مدل الکتریکی آینده با نام گلف، احتمالا تا سال 2028 اشاره کرد. هدف این حرکت حفظ ارزش ویژه برند مرتبط با نام گلف است که توسط میلیون‌ها کاربر فولکس واگن در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.

کانسپت ID.2all، اشاره‌ای به میراث طراحی گلف، برای آینده دارد. این کانسپت که انتظار می‌رود سال 2026 تولید شود، نشانه‌های طراحی نسخه‌های قبلی گلف را در خود دارد و احتمالاً بخشی از خط تولید ID.Golf در حال تکامل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید