نسل جدید لکسوس RX معرفی شد/ یک تغییر اساسی

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۰۰
    کد خبر :914831

لکسوس در حال حاضر با معرفی پنجمین نسل RX، تغییراتی در طراحی و فضای داخل کابین به وجود آورده تا بتواند نظر طرفداران این شاسی بلند نسبتا بزرگ را جلب کند. مدلی که مدت‌ها در شایعه بود.

بازتاب-  شاسی‌بلند جدید لکسوس RX با گزینه‌های مختلف پیشرانه عرضه می‌شود که شامل یک نسخه RX 350h با پیشرانه 245 اسب بخار هم خواهد شد. همچنین یک مدل RX 450h+ جدید با قدرت 302 اسب بخار و یک نسخه RX 500h با قدرت 366 اسب بخار هم وجود دارند و همگی هیبریدی هستند.

لکسوس زبان طراحی «فصل بعدی» خود را برای RX جدید به کار گرفته است. این شامل یک “بدنه اسپیندل” جدید شده که مفهوم آشنای جلوپنجره دوکی را در کل بخش جلو خودرو ادغام می‌کند. تیم RX همچنین از میراث طراحی غنی RX الهام گرفتند. نتیجه خودرویی شده که فوراً به عنوان یک RX قابل تشخیص پیدا بوده، اما شخصیتی پویاتر، ظریف و قابل اطمینان دارد.

کابین «Tazuna» داخلی موجب می‌شود تا راننده کنترل بهتری روی اتومبیل داشته و تمرکز رانندگی خود را از دست ندهد. روی کنسول میانی یک صفحه نمایش 14 اینچی جدید تعبیه شده که صفحه نمایشی لمسی بوده و تجربه رانندگی را بهبود خواهد بخشید.

همگی مدل‌ها داری سیستم انتقال قدرت DIRECT4 هستند که قدرت به چهار چرخ می‌رسانند. همچنین به گفته کمپانی چندین تریم خواهد داشت که مشتریان باتوجه به بودجه خود گزینه‌ای را تهیه خواهند کرد. متاسفانه جزئیات قیمت و تاریخ عرضه اعلام نشد و برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید