نسل جدید تویوتا کراون در چند سگمنت معرفی شد/ غوغای ژاپنی ها

    کد خبر :924784

کراون به عنوان سدان لوکس تویوتا در سال های گذشته شناخته می شد. مدلی که در برخی بازارها استقبال خوبی از آن صورت نگرفت و در برخی بازارهایی چون ژاپن و چین خوش فروش بود. حال به تازگی نسل شانزدهم آن توسط تویوتا در چند سگمنت رونمایی شده است.

بازتاب-تا پیش از این کراون را سدان چهاردرب لوکس میان سایز تویوتا می‌دانستیم اما شرکت ژاپنی تصمیم گرفت برای نسل شانزدهم تغییرات اساسی به خرج داده و چهار سگمنت برای آن معرفی کند.

نسل جدید تویوتا کراون در چند سگمنت معرفی شد-1

با شروع کراس اوور کراون، ترکیبی از بهترین یک سدان سنتی و یک SUV پرسرعت است. این خودرو دارای یک بدنه چهار در کوپه بوده که با ارتفاع سواری بلند و رینگ‌های آلیاژی بزرگ تکمیل می‌شود. از لحاظ سگمنت، کراس اوور کراون با یک جفت چراغ جلوی براق ال‌ای‌دی، حاشیه مشکی، روکش بدنه SUV مانند، چراغ‌های عقب LED باریک و دریچه‌ای به سبک فست‌بک عرضه خواهد شد.

نسل جدید تویوتا کراون در چند سگمنت معرفی شد-2

اما اگر می خواهید کراون شما متفاوت به نظر برسد، تویوتا دو مدل بدنه دیگر در دسترس دارد. یک مدل Crown Sport Type وجود دارد که به نظر می‌رسد از مدل مفهومی «Crossover EV» اواخر سال گذشته الهام گرفته شد. برای کسانی که خودروهای واگن مانند را ترجیح می‌دهند، Crown Estate Type نیز وجود دارد که شبیه نسخه بزرگ‌تر و جادارتر Crown Sport است.

نسل جدید تویوتا کراون در چند سگمنت معرفی شد-3

در بخش داخلی، Crown دارای یک داشبورد بازطراحی شده است که باید آن را ترکیبی از نسل قبل و جدید بدانیم. کابین با روکش دو رنگ خاکستری و خرمایی عرضه شده که پیچیدگی خودرو را برجسته می‌کند. در همین حال، کنسول مرکزی دارای یک انتخابگر دنده الکترومکانیکی با تکنولوژی بالا به همراه یک صفحه کنترل آب و هوای خودکار جذاب است. سیستم سرگرمی در قالب نمایشگر لمسی ارائه شده که از Apple CarPlay، Android Auto پشتیبانی دارد.

نسل جدید تویوتا کراون در چند سگمنت معرفی شد-4

ویژگی‌ها و فناوری‌های نوینی در محصولات جدید تویوتا می‌توان مشاهده کرد. نسل جدید کراون دو مدل پیشرانه را دربرمی‌گیرد که باید به یک گزینه توربو هیبریدی 2.4 لیتری با فناوری پیشرانه الکتریکی eAxle اشاره کرد. گذشته از آن پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی هم موجود بوده و هر دو گزینه قدرت عملکرد قابل توجهی دارند.

از آنجایی که کراون نسل شانزدهم چندین سگمنت را دربرمی‌گیرد، مشتریان با سلیقه مختلف می‌توانند آن را تهیه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید