نسل جدید بیوک LaCrosse با نمایشگر بزرگ در داخل رونمایی شد

    کد خبر :992821
بیوک LaCrosse

برند بیوک در ایالات متحده اکنون منحصراً متشکل از کراس اوورها و شاسی بلند بوده، اما سدان‌های آن بیشتر در بازار چین فروش دارند و به فروش می‌رسند.

بازتاب- جدیدترین نسل LaCrosse اکنون به عنوان پرچمدار چهار درب  این برند معرفی شده است. لاکراس جدید از زبان طراحی جذاب بیوک استفاده می‌کند. طراحی بیرونی دارای جلوپنجره پهن و ذوزنقه‌ای بوده و چراغ‌های جلو روی لبه‌های بیرونی و چراغ‌های LED بالای آن‌ها قرار دارند. در بخش جانبی شاهد برجستگی‌هایی هستیم که جلوه نرمی به این مدل بخشیدند. در عقب چراغ‌های یکپارچه با جذاب با فناوری بازتاب DRL به چشم می‌خورد که نظر هر فردی را به خود جلب می‌سازد.

نسخه Avenir در این عکس‌ها دارای چراغ های جلوی ماتریسی تطبیقی با دویست LED است. 9 حالت روشنایی می‌توانند نور بالا و پایین را برای مطابقت با شرایط تغییر دهند. هنگامی که خودرو کلید تلفن بی‌سیم مالک را حس می‌کند، انیمیشن خوش آمدگویی چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب و چراغ‌های دستگیره درب را روشن می‌کند.

فضای داخلی LaCrosse دارای سیستم کابین خلبان مجازی Buick است که شامل یک صفحه نمایش منحنی 30 اینچی با وضوح 6کی است. از به‌روزرسانی‌های برای چندین ماژول پشتیبانی می‌کند. کنسول میانی دارای یک پد شارژ داخلی در بالا بوده و قسمت پایینی فضای ذخیره سازی بزرگی بین صندلی‌های جلو ایجاد می‌کند. بیوک را با استفاده از عناصر پیشرفته مانند تزئینات لیزری برس خورده و دوخت فرانسوی داخل کابین می‌توان شناخت.

کابین Avenir دارای صندلی‌هایی با عملکرد گرمایش، تهویه و ماساژ است. همچنین بیش از 121 چراغ LED برای نورپردازی داخلی تعبیه شد. بیوک در اعلامیه معرفی، محدوده قوای محرکه LaCrosse را مشخص نکرد. اطلاعات قبلی از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین حاکی از آن بود که این سدان دارای یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 237 اسب بخار است.

LaCrosse پس از مدل سال 2019 ایالات متحده را ترک کرد. هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه بیوک قصد دارد این سدان جدید را به ایالات متحده بیاورد وجود ندارد. جدیدترین بیوکی که به ایالات متحده رسید، Envista است. استایلی با زبان طراحی مشابه LaCrosse جدید گخ جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های روشنایی جذابی دارد. در داخل، یک صفحه نمایش 11 اینچی اطلاعات سرگرمی تعبیه شده که جلوه مدرن به خودرو بخشید. پیشرانه آن از یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژ با قدرت 136 اسب بخار تشکیل شد. قیمت از 23495 دلار شروع شده و تریم برتر . تریم برتر Avenir بیش از29695 دلار قیمت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید