نسخهٔ فیس‌لیفت میتسوبیشی میراژ مدل 2020 معرفی شد

  • خودرو
  • جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۸
    کد خبر :651099

میتسوبیشی پیش از آغاز مسابقات بین‌المللی موتور اکسپو تایلند 2019 در تاریخ 28 نوامبر، نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ هاچ‌بک میراژ و برادر سدانش (که با نام Attrage شناخته می‌شود) را رونمایی کرده است. هردوی این خودروها از زبان طراحی «سپر پویا» میتسوبیشی بهره برده و از دماغهٔ جدیدی برخوردار شده‌اند؛ بنابراین حالا در این قسمت چراغ‌های LED باریک‌تری به چشم می‌خورند که به زیبایی به جلوپنجرهٔ جدیدی متصل شده‌اند.

طی این فیس‌لیفت بخش عمدهٔ تغییرات در قسمت جلویی خودرو صورت گرفته است اما در عقب نیز تغییراتی جزئی مثل چراغ‌های LED عقب با گرافیک جدید L شکل و سپر جدید با نمایی چهارگوش مانند به چشم می‌خورد. میتسوبیشی همچنین دو رنگ بیرونی جدید را هم برای این خودروها ارائه کرده که شامل سفید الماسی برای هردو مدل میراژ و اتراگ و زرد ماسه‌ای فقط برای میراژ می‌شود.

در داخل نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ میراژ و اتراگ نیز تغییراتی صورت گرفته که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به استفاده از متریال نرم و طرح کربن مانند اسپرت برای محل قرارگیری کلیدهای شیشه‌بالابر اشاره کرد. علاوه بر این، برای هردو خودرو صندلی‌های جدیدی ارائه شده که در میراژ با ترکیبی از پارچه و چرم مصنوعی پوشیده شده‌اند اما در اتراگ با روکشی از چرم مصنوعی، نمای یکنواختی دارند.

همچنین هردوی این خودروهای ارزان‌قیمت به جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی میتسوبیشی مجهز شده‌اند که از طریق یک نمایشگر هفت اینچی ارائه می‌شود و از اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. مشخصات فنی و پیشرانهٔ نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ میراژ و اتراگ هنوز اعلام نشده است اما احتمالاً با همان پیشرانهٔ 1.2 لیتری سه سیلندر قبلی به بازار عرضه خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید