جام شگفتی ها با قهرمانی نساجی/ مازندران جام را به خانه برد

    کد خبر :906068

فینال جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 20:30 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که تیم های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در یک دیدار جذاب و تماشایی به مصاف یکدیگر رفتند که درنهایت تیم نساجی مازندران توانست با یک گل آلومینیوم اراک را شکست داده تا برای نخستین بار به عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال دست پیدا کند.

بازتاب تیم خوب نساجی مازندران در دقیقه 57 روی ارسال تماشایی ایوب کلانتری و ضربه زیبای مهرداد عبدی دروازه اراکی ها را باز کرد تا مازندران و هواداران پر شور نساجی را غرق در شعف و شادی کند.

یکی از معدود دفعاتی بود که در یکی از حساس ترین رقابت های فوتبالی در کشور هیچ یک از تیم های سرخابی پایتخت حضور نداشتند، جذابیت زمانی بیشتر شد که طرفداران پرشور و پر تعداد هریک از این دوتیم از مازندران و اراک خود را به تهران رساندند تا فینالی جذاب و تماشایی را در ورزشگاه آزادی تهران تماشا کنند.

نکته جالب توجه دیگر در رقابت های این فصل جام حذفی کشور حذف تیم های مطرح و پرطرفدار لیگ برتری بود تا به مفهوم واقعه کلمه این جام، جام شگفتی ها لقب بگیرد، پس از حذف سپاهان، استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار پایتخت یکی پس از دیگری از صحنه رقابت ها کنار رفتند تا فوتبال ایران برای نخستین بار هیجان و جذابیت را بدون سرخابی ها تجربه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید