نخستین تصاویر گوشی تاشو گوگل منتشر شد

    کد خبر :990868

بیشتر افراد گوگل را به عنوان غول موتورجستجو می‌شناسند اما باید بیان داشت که این برند محصولات سخت افزاری چون گوشی، ساعت و تبلت هم به تولید می‌رساند.

بازتاب- یکی از محصولات هیجان انگیز آینده گوگل، گوشی تاشو پیکسل فولد است که نشان دهنده ورود این برند بزرگ فناوری به صنعت تلفن‌های تاشو محسوب می‌شود. دو هفته دیگر گوگل رویداد سالانه Google I/O را برگزار خواهد کرد و به تازگی یکی از کاربران توییتر تصاویر گوشی تاشو این شرکت را منتشر کرده است. متأسفانه، کاربر تصویری از قسمت‌های مختلف گوشی منتشر نکرده، بنابراین برخی بخش‌های دستگاه قابل مشاهده است.

آنچه مشخص بوده، این گوشی تاشو به پیکسل 7 شباهت دارد و به نوعی با یک پیکسل 7 تاشو رو به رو هستیم. در نمای عقب نوار دوربین با سه حسگر و فلاش LED دارد. در جلو صفحه نمایش دارای حفره دوربین سلفی در وسط. آنچه مشخص است، دستگاه عریض بوده و ساختاری شبیه به محصول اوپو را می‌توان مشاهده کرد تا تجربه کاربری بهتری رقم زند. طبق گزارش‌ها این گوشی ارزان نیست و بیش از 1700 دلار قیمت دارد. البته بیشتر گوشی‌های تاشو با قیمت بالایی عرضه می‌شوند، زیرا دستگاه‌های نوآورانه و خاصی به حساب می‌آیند.

گوشی تاشو گوگل

بر اساس گزارش اخیر CNBC، این دستگاه دارای صفحه نمایش 7.6 اینچی تاشو و صفحه نمایش خارجی 5.8 اینچی خواهد بود. همچنین “بادوام ترین لولا” را نسبت به هر دستگاه تاشو دیگر ارائه می‌دهد. گفته شده گوگل این محصول خود را با همکاری سامسونگ توسعه داده و به تولید می‌رساند. سامسونگ یکی از اصلی‌ترین شرکا گوگل در زمینه تولید گوشی هوشمند است. به شکلی که سری پیکسل بخصوص در بخش دوربین و صفحه نمایش در کنار پردازنده با همکاری سامسونگ به تولید می‌رسند.

در اخباری مرتبط گوشی میان رده Pixel 7a با رنگ مرجانی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود گوگل دستگاه میان رده خود را در سه رنگ آبی، سیاه و سفید عرضه کند و قیمت دستگاه ممکن است 50 دلار بیشتر از مدل قبلی باشد. با برگزاری رویداد Google I/O برای 10 می اطلاعات بیشتری ارائه خواهد داشت و حقایق روشن می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید