نخستین تصاویر کانسپت Compact Cruiser EV تویوتا/ یک FJ کوچک

    کد خبر :919216
نخستین تصاویر کانسپت Compact Cruiser EV تویوتا

تویوتا چندین تصویر از محصول جدید خود یعنی کانسپت Compact Cruiser EV منتشر کرده است. این یک شاسی بلند الکتریکی کوچک است که سال گذشته توسط تویوتا و لکسوس در توکیو رونمایی شد.

بازتاب- خودروی Compact Cruiser EV مفتخر به دریافت جایزه طراحی خودرو 2022 توسط Auto&Design شده است. کامپکت کروزر EV توسط مرکز توسعه طراحی تویوتا اروپا در نیس، فرانسه توسعه یافته است. این خودرو دارای برخی از ویژگی‌های نسل اول تویوتا لندکروزر همراه با عناصر FJ Cruiser است.

نخستین تصاویر کانسپت Compact Cruiser EV تویوتا

Compact Cruiser EV احتمالا یک مدل تمام چرخ محرک خواهد بود. این خودرو چراغ‌های جلو LED، صفحه‌های لغزنده بزرگ، گلگیرهای مربعی و فاصله کافی از سطح زمین خواهد داشت. همچنین دارای یک نردبان جانبی و یک نرده سقفی سفارشی است که ترکیبی از استحکام و فشردگی محسوب می‌شود.

تویوتا می‌گوید هدف از طراحی Cruiser EV کامپکت، شهرنشینان هستند که از فضای باز لذت می‌برند. اگرچه جزئیات فنی کلیدی هنوز وجود ندارد، اما Compact Cruiser EV احتمالا در آینده نزدیک وارد فاز تولید شود.

این شرکت ژاپنی اعلام کرده 30 سال تحقیق در مورد فناوری خودروهای الکتریکی انجام داده است. این کمپانی بر این باور است که در نهایت، مشتریان خودروهایی با آلایندگی صفر می‌خواهند که شخصیت و سبک زندگی آنها را تقویت کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید