نجات معجزه آسای مادر باردار مبتلا به کرونا در کاشان

    کد خبر :758899

رئیس مرکز آموزشی – درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: مادر باردار کاشانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود پس از جدالی سخت و شکست این بیماری به آغوش گرم خانواده بازگشت.

دکتر ابوالفضل شجاعی افزود: خانم فاطمه حق بین که حاملگی سوم خود را در سن ۳۴ سالگی تجربه می‌کند، پس از ابتلا به کووید ۱۹ در سی‌ام شهریورماه در هفته بیست‌وششم بارداری در بخش آی. سی. یو کرونا مرکز درمانی شهید بهشتی کاشان بستری می شود.

وی تصریح کرد: وضعیت جسمانی این مادر باردار به دلیل بدحالی اینتوبه شده و پس از چهارده روز تلاش بی‌وقفه و دلسوزانه کادر درمان، مسئولان بیمارستان و پیگیری کارشناسان واحد مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی سزارین شده و نوزاد پسر با وزن یک کیلو و ۱۰۰ گرم به دنیا می آید.

دکتر شجاعی تاکید کرد: این مادر کاشانی در تاریخ دهم آبان ماه از دستگاه ونیلاتور جدا و در حال حاضر وضعیت عمومی وی مساعد است، ولی تا بهبودی کامل تحت نظر و مراقبت قرار دارد.

وی یادآور شد: تعداد بیمارانی که به دلایل مختلف اینتوبه می‌شوند از شانس بسیار کمی برای بازگشت به زندگی مجدد برخوردار هستند؛ زندگی دوباره این مادر باردار در دنیای پزشکی چیزی شبیه به معجزه است.

به گزارش ایلنا از کاشان، خانم فاطمه حق بین پس از ابتلا به کرونا و درگیری کامل ریه با ویروس، به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل و پس از جدالی سخت و نفس گیر با کرونا، با سطح هوشیاری شش به زندگی دوباره بازگشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید