نبض فوتبال آسیا در ایران می‎تپد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۹:۵۷
    کد خبر :413466

وزیر ورزش در دیدار با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان اینکه نبض فوتبال آسیا در ایران می‎تپد، تاکید کرد که تیم‎های ایرانی باید در ایران میزبان تیم‎های عربستانی باشند.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه در محل وزارت ورزش با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار سلطانی فر خطاب به رئیس AFC گفت: از شما رسما دعوت می کنم در سفر بعدی از جاذبه های فرهنگی و مذهبی ایران بیشتر دیدن کنید.

وی ادامه داد: معتقدم نبض فوتبال آسیا در ایران می تپد و لازم است از همکاری های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا تشکر کنم. خصوصا تلاش های شما برای استاندارد سازی باشگاهها در فوتبال آسیا بسیار اثر گذار است.

وزیر ورزش تصریح کرد: برای آماده سازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

سلطانی فر از شیخ سلمان خواست حمایت خود از باشگاههای ایران را ادامه دهد و تاکید کرد: حق تیم های ایرانی است که در ایران میزبان تیم های عربستانی باشند. از کنفدراسیون فوتبال آسیا و شما انتظار داریم که ورزش از مسایل سیاسی جدا باشد. ما ورزش و بخصوص فوتبال را پیوند دهنده ملتها می دانیم و معتقدیم پیام آور صلح و دوستی ملتهاست.

وی با اشاره به ثبات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما از برنامه ها و قدم های موثر شما حمایت کرده و این موضوع را جدی دنبال می کنیم.

به گزارش مهر، وزیر ورزش با بیان اینکه فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام جهانی در تمام رده ها بسیار موفق بوده است و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد، شیخ سلمان را یک مدیر فعال و موفق دانست و گفت: احساسات متقابل برادرانه بین ما بر قرار است و ان‌شاالله در آینده ای نزدیک دیدارهای ما ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: ظرفیت های فوتبال ایران در کنار کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب موفقیت بیشتر فوتبال آسیا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از رهبر معظم انقلاب تا دکتر روحانی ریاست جمهور و ریاست مجلس و نمایندگان مردم در مجلس و اعضای دولت و طرفداران پر شمار فوتبال ایران همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسایل آن توجه زیاد دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید