ناگفته های مهم جلسه محرمانه «جامعه مدرسین» با دولتمردان روحانی

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۲
    کد خبر :350305

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه مدرسین در جلسات مختلف با دولتمردان مراتب نارضایتی خود از وضع موجود و فشار اقتصادی را ابراز کرده است.
آیت‌الله حسن ممدوحی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر گفت: جامعه مدرسین در ماه‌های اخیر با دعوت چندباره از مسئولان دولتی، مراتب نارضایتی خود از وضع موجود و فشار اقتصادی که زندگی مردم را دچار مشکلات جدی کرده، ابراز کرده است.
وی با اشاره به آخرین جلسه جامعه مدرسین با مسئولان دولتی گفت: در این جلسه که با حضور برخی دولتمردان برگزار شد، اعضای هیئت رئیسه جامعه مدرسین تاکید کردند که مشکلات اقتصادی ماه‌های اخیر نمی‌تواند به شکل طبیعی به وجود آمده باشد و با مدیریت انقلابی می‌توان بر توطئه‌‌های خارجی و بی‌تدبیری‌های داخلی فائق آمد.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه هیچ مشکل غیرقابل حلی در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: متاسفانه عامل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور بی‌تدبیری مسئولان در مدیریت امور است.

آیت‌الله ممدوحی سکوت دولتمردان در برابر هیجانات اخیر اقتصادی را ابهام آفرین دانست و گفت: چرا با وجود کشف و ضبط بسیاری از کالاهای احتکار شده، این کالاها از سوی دولت روانه بازار نمی‌شود تا قیمت‌ها تعدیل و به نرخ واقعی بازگردد؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید