ناآرامی و تیراندازی هوایی در فنوج سیستان و بلوچستان

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۱۸
    کد خبر :989886

معاون اجتماعی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از صدور دستور ویژه بررسی حادثه فوت یک موتور سیکلت سوار در شهر فنوج و بررسی احتمال تقصیر ماموران نیروی انتظامی در این حادثه خبر داد. او وعده داد در صورت تقصیر ماموران با آنها برخورد خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: برابر دستور سردار جلیلیان فرمانده نیروی انتظامی استان، به منظور بررسی نقش یا عدم نقش ماموران در بروز این حادثه تیم‌هایی از کارشناسان انتظامی استان مامور به رسیدگی به حادثه و اعزام شده که در اسرع وقت نتیجه را اعلام و در صورت تقصیر ماموران با آنان طبق مقررات و قوانین برخورد خواهد.

شهر فنوج در جنوب استان سیستان و بلوچستان، 13 هزار نفر جمعیت دارد.

عصر دیروز سه شنبه در حادثه تصادف در شهر فنوج، یک نفر کشته و 2 نفر دیگر زخمی شدند. برخی معترضان، خودروی گشت ماموران نیروی انتظامی را عامل این حادثه می دانند. نیروی انتظامی هم از اعزام کارشناسان برای بررسی این حادثه و برخورد با مقصران احتمالی خبر داده است.

تصویری از ناآرامی در فنوج در جنوب سیستان و بلوچستان

ناآرامی و تیراندازی هوایی در فنوج سیستان و بلوچستان

سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.

ناآرامی

این مقام نیروی انتظامی گفت: با حضور ماموران پلیس در صحنه، عده‌ای با طرح شائبه بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با موتورسیکلت سواران جو را متشنج کردند.

او با توجه به برخی اقدامات اعتراضی تعدادی از بستگان صدمه دیدگان حادثه در مقابل یکی از مقرهای انتظامی، اوضاع کنونی را آرام و عادی اعلام کرد.

خبرگزاری فارس هم نوشت: شامگاه سه شنبه تعدادی از خانواده‌‌های مصدومان حادثه تصادف در مقابل کلانتری فنوج تجمع کردند. برخی از معترضان سنگ و شیشه به سمت ساختمان کلانتری پرتاب کردند و پلیس برای متفرق کردن این افراد مجبور به تیراندازی هوایی شد.

موقعیت شهر فنوج در استان سیستان و بلوچستان

ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید