موشک زمین به زمین کاوازکی از راه می رسد

    کد خبر :1043141
کاوازکی

به جرات می‌توان برند کاوازاکی ژاپن را یکی از برترین تولیدکنندگان موتورسیکلت جهان دانست که با محصولات هیجان انگیز خود همیشه صدر اخبار است.

بازتاب- کاوازاکی تصاویری از موتورسیکلت هیدروژنی منحصربفرد Ninja HySE را فاش کرد و هنوز رونمایی صورت نگرفت. مشخصات اعلام نشده است، اما موتور تورر اسپرت بنزینی Ninja H2 SX که قرار است Ninja HySE بر اساس آن ساخته شود، 200 اسب بخار قدرت دارد.

چه لزومی داشت که یک موتور سیکلت تور اسپرت به نسخه هیدروژنی تبدیل شود؟ همه چیز در مورد سیستم ذخیره سازی هیدروژن بوده که ویژگی‌های خارق العاده‌ای دارد. طبق گفته مهندسان این مدل دارای قاب‌های جانبی پلاستیکی برای این کار هستند.

کاوازکی

کسانی که در هنگام زمین خوردن سهم قابل توجهی از ضربه را به خود می‌گیرند. ضمن اینکه در این حالت حتی اگر تنه‌های بزرگی هم وجود داشته باشد، امکان استفاده از آنها برای نگهداری برخی از اقلام وجود نخواهد داشت. به طور کلی، تصمیم عجیبی است. هنوز صحبتی از تولید  Ninja HySE نشده و سال آینده تنها یک نمونه اولیه معرفی می‌شود که برای آزمایش‌های مورد تست قرار می‌گیرد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و این نوع موتورسیکلت نه تنها سرعت عملکرد بالایی دارند، بلکه ایمنی بیشتری را برای سرنشینان به دنبال خواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید