موتورسیکلت مفهومی سوزوکی MOQBA از پله بالا می رود

    کد خبر :1027104

خودروساز ژاپنی سوزوکی از موتورسیکلت مفهومی منحصربفرد ماژولار سوزوکی MOQBA رونمایی کرد. انتظار می‌رود MOQBA در نمایشگاه تحرک ژاپن امسال به نمایش گذاشته خواهد شد و یک موتورسیکلت الکتریکی کوچک است که می‌تواند از پله ها بالا برود.

بازتاب-به یاد بیاورید که رقیب ژاپنی یاماها نیز چند موتورسیلکت الکتریکی مفهومی جالب برای نمایش در همان رویداد دارد. اسکوتر برقی سوزوکی MOQBA دارای چهار چرخ است که روی پایه‌های مفصلی کار می‌کنند. این موتور به عنوان اولین موتورسیکلتی بوده که می‌تواند از پله‌ها بالا رفته، رکورد دارد.

در حالی که این موتورسیکلت هنوز یک موتورسیکلت مفهومی است، به نظر می‌رسد چشم انداز روشن است که بتواند به یک مدل تولیدی داشته باشد. موتور دارای ثبات بیشتری برای حرکت بر روی موانع است و معماری چهارگانه ماژولار آن برای چنین فعالیت‌هایی مناسب است. سوزوکی می‌گوید MOQBA برای مشتریانی طراحی شده که با موانعی در حمل‌ونقل مانند پله‌ها حتی در محیط‌های شهری مواجه هستند.

 

سوزوکی MOQBA

 

اسکوتر الکتریکی مفهومی سوزوکی MOQBA برای افرادی که از نظر فیزیکی دچار مشکل می‌شوند در بالا رفتن از پله‌ها بسیار مفید خواهد بود. همچنین در عملیات اورژانس پزشکی در بالا بردن ایمن برانکارد از پله‌ها کاربرد دارد. MOQBA را می‌توان برای حمل وسایل سنگین از پله‌ها به بالا و پایین استفاده کرد. ترکیب شاسی پایه با اتصالات و تغییرات بدنه به این معنی است که مدل دارای سه حالت عملیاتی است. اینها حالت‌های صندلی، ایستاده و برانکارد هستند.

بسیاری از مشخصات کلیدی سوزوکی MOQBA هنوز در دست نیست. با این حال، مدل در طول نمایشگاه تحرک ژاپن به نمایش در خواهد آمد و حسگرهای بیشتری در مورد اسکوتر انقلابی ظاهر می‌شود. با این حال مشخص نیست سوزوکی قصد دارد این موتورسیکلت برقی چهارپایه را در آینده نزدیک تولید کند یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید