موتو G52 موتورولا با قیمت اقتصادی و مشخصاتی هیجانی معرفی شد

    کد خبر :901725

موتورولا امروز از یک گوشی اقتصادی جدید به نام موتو G52 با تراشه اسنپ‌دراگون ۶۸۰ رونمایی کرده است که در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم. این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز است و انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۰ وات تامین می‌کند.

بازتاب –موتو G52 در بخش دوربین از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مکاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی آن یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است. Moto G52 ظاهراً از فیلم‌برداری 4K بهره نمی‌برد و وضوح تصویربرداری آن به 1080p30 محدود شده است.

همانطور که گفته شد قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۶۸۰ است که در کنار ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی فعالیت می‌کند. این تراشه دارای ۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Kryo 265 Gold و ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی Kryo 265 Silver با پردازنده گرافیکی Adreno 610 است.  حافظه ذخیره‌سازی گوشی با استفاده از کارت microSD نیز قابل افزایش است.

سایر مشخصات موتو G52 شامل حسگر اثرانگشت کناری، پشتیبانی از استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و سیستم‌عامل اندروید ۲ با پوسته MyUX می‌شود. این گوشی قرار است در دو رنگ خاکستری و سفید و به قیمت ۲۵۰ یورو از اواخر این ماه به بازار عرضه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید