موتو G51 5G در تاریخ ۱۹ آذر در هند معرفی خواهد شد

    کد خبر :867816
موتو G51 5G در تاریخ ۱۹ آذر در هند معرفی خواهد شد

تیزر جدید منتشر شده توسط موتورولا نشان می‌دهد گوشی موتو G51 5G در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ آذر ۱۴۰۰) رسما در هند معرفی خواهد شد.

موتورولا هفته‌ی گذشته تبلیغات گوشی هوشمند موتو G51 5G را آغاز کرد. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد این گوشی در تاریخ دهم سپتامبر (۱۹ آذر ۱۴۰۰) در هند رونمایی خواهد شد. موتورولا امروز رسما تأیید کرد که موتو G51 5G در این تاریخ معرفی خواهد شد.

به گزارش زومیت، تیزر رسمی منتشر شده توسط موتورولا نشان می‌دهد که موتو G51 5G در دو رنگ در هند عرضه خواهد شد. این تیزر همچنین تأیید می‌کند که این دستگاه از طریق خرده‌فروشی فلیپ‌کارت در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود موتو G51 به‌عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ وارد بازار هند شود. علاوه‌بر این محصول یاد شده از ۱۲ باند 5G پشتیبانی خواهد کرد. قیمت این گوشی احتمالا کم‌تر از ۲۰ هزار روپیه (حدود ۲۶۵ دلار) خواهد بود، بنابراین انتظار می‌رود این محصول، مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی 5G برند موتورولا باشد.

مشخصات موتو G51 5G براساس گزارش‌ها و شایعات

موتو G51 5G به یک نمایشگر ۶٫۸ اینچی IPC LCD مجهز شده است که وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و نسبت تصویر آن ۲۰ به ۹ است. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را با رابط کاربری My UX اجرا می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز احتمالا ۱۳ یا ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید موتورولا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ بهره خواهد برد. این دستگاه احتمالا با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. باتری این محصول نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین پشتی موتو G51 5G شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید