موتورولا سه گوشی جدید ساده موتو A10، A50 و A70 را معرفی خواهد کرد

    کد خبر :858629
موتورولا سه گوشی جدید ساده موتو A10، A50 و A70 را معرفی خواهد کرد

شرکت موتورولا قصد دارد سه گوشی همراه ساده به‌نام‌های موتو A10، موتو A50 و موتو A70 معرفی کند.

انتظار می‌رود موتورولا به‌زودی سه گوشی‌ ساده‌ی جدید برای بازار هند معرفی کند. این سه‌محصول با نام موتو A10، موتو A50 و موتو A70 به بازار عرضه خواهند شد. باتری این سه گوشی ۱۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. علاوه‌براین، موتورولا این محصولات را با طرح تضمین تعویض دوساله به‌فروش خواهد رساند.

به گزارش زومیت، دو مدل موتو A10 و موتو A50 به پردازنده‌ی MT6261D مدیاتک مجهز خواهد شد. این دو گوشی به‌طور مشابه از یک نمایشگر ۱/۸ اینچی رنگی بهره خواهند برد. از دیگر امکانات این دو گوشی ساده می‌توان به چراغ‌قوه اشاره کرد که با یک دکمه‌ی فیزیکی روشن می‌شود. موتو A10 و موتو A50 از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند و یک درگاه ۳/۵ میلی‌متری هدفون نیز روی آن‌ها تعبیه شده است. مدل A10 دوربین ندارد اما مدل A50 در بخش پشتی به یک لنز تکی مجهز خواهد بود.

موتو A70 نیز از نظر طراحی شبیه دو مدل دیگر است، اما به یک نمایشگر ۲/۴ اینچی مجهز خواهد شد. منابع این گزارش اعلام کرده‌اند که این مدل از تراشه‌ی یونی‌سوک بهره خواهد برد؛ اما سایر مشخصات آن با دو مدل دیگر یکسان است. از جمله ویژگی‌های دیگر موتو A70 می‌توان به دوربین پشتی، فلش ال‌ای‌دی، پشتیبانی از موج FM و قابلیت ضبط مکامله اشاره کرد.

انتظار می‌رود موتو A10 با قیمت حدودی ۲۰ دلار در بازار هند عرضه شود. موتو A50 و موتو A70 نیز با قیمت زیر ۲۵ دلار در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت. البته قیمت و زمان دقیق عرضه‌ی این سه گوشی ساده به بازار، پس از معرفی رسمی این محصولات مشخص خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید