موتورولا از گوشی که می تواند به ساعت تبدیل شود رونمایی کرد

    کد خبر :1055121
موتورولا

لنوو در نمایشگاه MWC 2024 گوشی هوشمند Adaptive Display Concept را به نمایش گذاشت و رویکرد نوآورانه خود را به فناوری صفحه نمایش انعطاف پذیر نشان داد.

بازتاب- این دستگاه کانسپت که ابتدا در اکتبر 2023 معرفی شد، اکنون به صورت عمومی نمایش داده شده و ویژگی‌ها و قابلیت های منحصر به فرد آن را آشکار می‌کند. گوشی دارای یک صفحه نمایش POLED +FHD است که می‌تواند خم شود و به اشکال مختلف مطابق با نیازهای کاربران شکل بگیرد و پیشرفت‌های فناوری‌های نمایشگر و مکانیکی را که در دستگاه‌های تاشو و غلتشی مشاهده می‌شود، بیشتر کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته کانسپت نمایشگر تطبیقی موتورولا، توانایی آن برای انطباق یکپارچه با سناریوهای مختلف استفاده است. این دستگاه می‌تواند از یک تجربه استاندارد تلفن‌های هوشمند تخت به دور مچ بسته شود تا تجربه‌ای شبیه به ساعت هوشمند داشته باشد. علاوه بر این، می‌توان آن را در حالت‌های مختلف ایستاده قرار داد که تطبیق پذیری و انعطاف‌پذیری در استفاده را فراهم می‌کند. وقتی صفحه نمایش 6.9 اینچی صاف باشد، یک تجربه کامل اندرویدی را ارائه می‌دهد، در حالی که در حالت عمودی، با یک صفحه نمایش 4.6 اینچی به فرم فشرده‌تری تبدیل می‌شود که برای عملکردهای ایستاده مناسب است.

موتورولا

فناوری نمایشگر این دستگاه کانسپت تنظیمات پویا را بر اساس شکل و جهت آن امکان پذیر می‌کند. به عنوان مثال، هنگامی که به عنوان یک ساعت هوشمند خم می‌شود، رابط به طور خودکار به طرح ساعت هوشمند تغییر می‌کند و تجربه کاربر را برای استفاده روی مچ بهینه می‌سازد. این سازگاری راحتی و عملکرد کاربر را افزایش می‌دهد و دستگاه را برای کارها و فعالیت‌های مختلف همه کاره می‌کند.

در عقب، کانسپت نمایشگر تطبیقی موتورولا از فناوری نوآورانه باتری برای تقویت طراحی انعطاف پذیر خود استفاده می‌کند. این دستگاه دارای مجموعه‌ای از باتری‌های کوچک است که در عناصر قاب آن چیده شده که به مکانیزم لولا متصل شده و انعطاف‌پذیری را ممکن می‌کند. با این حال، جزئیات مربوط به ظرفیت کل باتری فاش نشده است.

این کانسپت در ابتدا راه قرار دارد و مشخص نیست چه زمانی به مرحله تولید خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید