مهرداد صدیقیان و یک انتخاب بد

    کد خبر :493768
فیلم‌های مهم سینمای ایران

مهرداد صدیقیان که تا به حال تنها به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته شده، اعلام کرد که در مسابقه زنده یک اپلیکیشن موبایلی به عنوان مجری شرکت می‌کند. اگرچه تا زمان تنظیم این مطلب هنوز نمی‌دانیم این برنامه پخش شده یا خیر اما نفس حضور وی در این برنامه، بی‌تردید محل سؤال است.

صدیقیان که حدود یک دهه است به طور جدی بازیگری می‌کند، در فیلم‌های مهمی مانند «ماجرای نیمروز» و «اتوبوس شب» بازی کرده است و در جشنواره‌ای که گذشت با چهار فیلم «طلا»، «ایده اصلی»، «سونامی» و «سمفونی نهم» دیده شد. او برای اولین بار با سریال «سقوط یک فرشته» به مخاطبان تلویزیون معرفی شد و در آثاری چون «دیوار» و «مدینه» هم بازی کرده است.

صدیقیان فارغ از کیفیت کلی آثاری که در آن‌ها بازی کرده، موفق شده توانایی‌اش را در بازیگری و ایفای نقش‌های متفاوت ثابت کند و این روزها نقش‌های اصلی فیلم‌های مهم سینمای ایران را بازی می‌کند. بنابراین حضور چنین بازیگری در مقام مجری مسابقه یک اپلیکیشن، (هرچند تنها برای یک برنامه) بسیار عجیب به نظر می‌رسد و از شأن هنری او به دور است.

پیش از صدیقیان، امیرحسین قیاسی کمدین «خندوانه» هم در این مسابقه حاضر شده و چند شب اجرای مسابقه آن را برعهده گرفته بود. لیندا کیانی هم شب یلدا اجرای مسابقه این اپلیکیشن را اجرا کرد. سامان گوران نیز که به عنوان کمدین و بازیگر برنامه «خنده‌ بازار» شناخته می‌شود، نه به عنوان مجری، بلکه به عنوان مهمان در کنار مجری این مسابقه دیده شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید