مهدی خدابخشی مسابقات گرندپری منچستر را از دست داد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۱۱
    کد خبر :386000

مهدی خدابخشی، تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان که روز ۱۰ مهرماه به خاطر تشدید درد زانو راهی بیمارستان شد با تشخیص پزشک معالجش حضور در مرحله چهارم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ را از دست داد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 از روز 27 مهرماه به مدت 3 روز در “منچستر” انگلیس برگزار می‌شود.

مهدی خدابخشی هوگوپوش وزن سوم المپیکی کشورمان که خود را برای حضور در این رقابت‌ها مهیا می‌ساخت روز 10 مهرماه به دلیل تشدید درد در ناحیه زانو راهی بیمارستان شد و با اعلام سرمربی تیم‌ملی حضورش در این رقابت‌ها با ارائه مجوز پزشکی امکان‌پذیر بود.

دکتر رهبری پزشک معالج مهدی اعلام کرد که او به دلیل آسیب رباط صلیبی (ACL) نمی‌تواند در این رویداد شرکت کند و برهمین اساس وی حضور در مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 را از دست داد.

ملی‌پوشان تکواندو کشورمان از روز 7 مهرماه تمرینات خود را با حضور فرزان عاشورزاده، آرمین هادی‌پور، محمدحسن پلنگ‌افکن، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سروش احمدی، مهدی خدابخشی، امیرحسین ساسان، مرتضی شیری و سجاد مردانی آغاز کرده‌اند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی می‌باشد.

گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید