کسب بهترین رتبه تکواندوی ایران در رنکینگ المپیکی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۵
    کد خبر :1012455
تکواندوی ایران رنکینگ المپیکی

در رنکینگ جدید المپیکی تکواندو، ناهید کیانی با قرار گرفتن در رتبه پنجم و متین رضایی با جای گرفتن در رتبه سیزدهم دارای بهترین عناوین هستند.

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ جدید المپیکی را منتشر کرد.

در گروه آقایان و در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی حاجی‌موسائی با مدال طلای رقابت‌های ترکیه جمع امتیازات خود را به عدد ۱۷۳.۳۶ رساند و با ۵ پله صعود به رتبه پانزدهم رسید. در همین وزن ابوالفضل زندی که مدال طلای وزن دوم ترکیه را کسب کرده بود؛ با چهار پله صعود و ۱۶۳.۶۰ امتیاز در جایگاه ۲۰ ایستاد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی هم در ترکیه مدال طلا کسب کرد تا با ۱۹۷.۸۸ امتیاز و ۵ پله صعود در مکان سیزدهم ایستاد. در همین وزن رضا کلهر با وجود دوری از میادین با کسب ۱۵۲.۱۲ امتیاز در رده ۲۳ قرار گرفت. دانیال بزرگی نیز با کسب ۸۵.۵۵ امتیاز در در پنجاه و چهارم قرار گرفت.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری که در ترکیه به نشان نقره دست یافته بود با ۱۸۶.۰۶ امتیاز یک پله صعود کرد و به رده چهاردهم رسید. میرهاشم حسینی با ۱۰۸.۰۹ با سه پله صعود در جایگاه ۳۳ و امیرمحمد بخشی نیز با ۸۲.۱۳ امتیاز در رده پنجاهم جای گرفتند.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم، ابوالفضل عباسی با کسب ۱۵۰.۰۴ امتیاز ۲ پله صعود کرد و در جایگاه ۲۴ ایستاد؛ سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی که به دلیل مصدومیت مدتی است از شرایط تمرین دور است با ۱۲۰.۷۸ امتیاز در رده ۳۱ قرار گرفت. آرین سلیمی بعد از کسب طلای رقابت‌های آزاد ترکیه با ۱۱۷.۱۴ امتیاز در رده ۳۲ قرار گرفت و علیرضا نادعلیان هم با ۹۴.۰۷ امتیاز در رده سی‌وچهارم جای گرفت.

ناهید کیانی در صدر تکواندوکاران ایرانی

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت‌زاده همچنان با همان ۱۹۷.۴۵ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد. غزل سلطانی با ۱۰۶.۵۹ و سعیده نصیری با ۹۲.۴۱ امتیاز به ترتیب رتبه‌های ۴۲ و ۵۲ را در اختیار دارند.

ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم با ۳۱۱.۰۷ رده پنجم رنکینگ المپیکی را کماکان در اختیار دارد. در این وزن زهرا شیدایی با ۷۹.۱۰ امتیاز در رده پنجاه‌وسوم و نسترن ولی‌زاده نیز با ۵۶.۱۰ امتیاز در جایگاه ۶۷ قرار گرفتند.‌

سیده نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۷- کیلوگرم با کسب ۱۰۴.۰۴ امتیاز در جایگاه ۳۴ قرار دارد. در همین وزن ملیکا میرحسینی با ۸۵.۳۱ امتیاز ۳ پله صعود کرد و به رده ۴۳ رسید. کوثر اساسه با همان ۷۷.۳۷ امتیاز به خانه پنجاه‌وچهارم رفت و زینب اسماعیلی نیز با ۴۷.۰۵ امتیاز در رده ۷۰ قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در وزن ۶۷+ کیلوگرم، اکرم خدابنده با ۶۷.۲۵ امتیاز در رتبه ۴۳ قرار گرفت و زهرا پوراسماعیل نیز با ۴۹.۵۴ امتیاز در رتبه پنجاه و چهارم رنکینگ المپیکی ایستاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید