منچستریونایتد به دنبال خرید جو رادون

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰
    کد خبر :713712

روزنامه میرر انگلیس نوشت، باشگاه منچستریونایتد به دنبال خرید جو رادون مدافع میانی ملی پوش و ۲۲ ساله ولزی است. این بازیکن در تیم ولزی سوآنسی سیتی از لیگ چمپیونشیپ انگلیس عضویت دارد. یونایتد‌ها در تابستان نیز دانیل جیمز ولزی را از سوآنسی خریداری کرده بودند.

به گزارش توتومرکاتو ایتالیا، باشگاه اینتر ایتالیا برای خرید روبین کُخ مدافع میانی ۲۳ ساله و آلمانی از تیم فرایبورگ ابراز علاقه کرده است. کخ که سابقه دو بازی ملی نیز دارد، مورد توجه باشگاه‌های ناپولی ایتالیا و بنفیکای پرتغال قرار گرفته است.

* به گزارش آمنی اسپرت، ژان میشل اولاس رئیس باشگاه المپیک لیون فرانسه نگران جدایی مهاجم ملی پوش هلندی این تیم در پی ناکامی در صعود به رقابت‌های اروپایی است. به دنبال تصمیم اتحادیه لیگ فرانسه درباره لغو ادامه لیگ یک این کشور تیم المپیک لیون با قرار گرفتن در رده هفتم نتوانست به لیگ اروپا راه یابد و این در حالیست که باشگاه لیون به شدت به این تصمیم معترض شده است. بدین ترتیب این تیم اکنون تنها شانس حضور دوباره در اروپا را قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌بیند. لیون در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توانسته رد بازی رفت و قبل از تعطیلی پاندمی کرونا با یک گل بر یوونتوس ایتالیا غلبه کند.
به گزارش صدا و سیما، دیپای که اصلیت غنایی دارد، پس از ناکامی در منچستریونایتد، توانست خود را بار دیگر در لیون احیا کند. اما وی برای ادامه حضور در تیم ملی کشورش نیاز به حضور در بازی‌های قاره‌ای دارد و این موضوعی است که موجب نگرانی اولاس شده است. اولاس به نشریه لو پروگره گفت: «من تمام تلاشم را خواهم کرد تا بازیکنان را حفظ کنم. اما بازیکنانی که برای حضور در رقابت‌های اروپایی برنامه ریزی کرده بودند ممکن است بخواهند برای آنکه شانس بازی در لیگ قهرمانان را داشته باشند به تیم دیگری بروند. البته ممفیس قبلا به من گفته بود که در بازگشت در مورد تمدید قرارداد صحبت خواهد کرد، اما حالا نمی‌دانم چه تصمیمی دارد. وکیل او گفته است حالا که ما نمی‌توانیم در اروپا بازی کنیم دیپای گزینه احتمال جدایی را نیز در نظر گرفته است.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید