منصوری از مرسدس میباخ خود رونمایی کرد/ ظاهری لوکس و خشن

    کد خبر :927982

شرکت تیونینگ آلمانی منصوری به تازگی از دستاورد جدید خود یعنی مرسدس میباخ اس کلاس رونمایی کرد. چند هفته پیش بود این شرکت روی جی ال اس میباخ تغییراتی ارائه داد و یک محصول لوکس و اسپرت را آماده ساخت.

بازتاب- منصوری سعی کرده علاوه بر تغییراتی در ظاهر این مدل لوکس، پیشرانه را نیز ارتقا بخشد. Maybach منصوری چندین قطعه کربنی جدید دریافت می‌کند که طراحی را برجسته می‌کند. مواد سبک وزن برای لبه جلو، ورودی هوا، اسپویلر سقف و صندوق عقب و رکاب‌های جانبی استفاده می‌شود. منصوری همچنین از کربن برای دیفیوزر عقب استفاده کرده که با یا بدون چراغ ترمز مرکزی در دسترس است.

منصوری از مرسدس میباخ خود رونمایی کرد-1

منصوری اعلام کرده که ارتقا بیشتر محتاطانه صورت گرفته است. مرسدس میباخ منصوری با چرخ‌های V.6 یا FS.23 بسیار براق ارائه می‌شود. ابعاد آن‌ها در جلو 9 در 22 اینچ و در عقب 10.5 در 22 اینچ است و تایرهای 265/30 R22 و 305/25 R22 هم به کار گرفته شد. منصوری سعی کرده از نظر ظاهری تغییرات عمده‌ای به خرج داد. S580 و S680 دارای ECU عملکرد PowerBox Mansory و یک سیستم اگزوز چهارگانه جدید هستند. S580 دارای یک پیشرانه 4.0 لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو است، در حالی که S680 دارای موتور قدرتمند V12 شش لیتری دوتوربوشارژ است.

منصوری از مرسدس میباخ خود رونمایی کرد-2

مدل نخست قدرت آن 600 اسب بخار شده و مدل دوم هم بیش از 700 اسب بخار است که نسبت به نمونه اصلی 100 اسب بیشتر محسوب می‌شود. این شرکت آلمانی به مشتریان انتخاب آزادانه داده تا متریال داخلی را خود انتخاب کنند. پیش از این نیز گفته شده هر تیونینگ این شرکت هزینه اتومبیل‌ها را دو برابر قیمت اصلی آنها می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید