منتظر گوشی تاشو اپل آیفون باشید

    کد خبر :1051741
گوشی تاشو اپل

شرکت اپل سخت در تلاش بوده بزودی اولین گوشی تاشو آیفون خود را معرفی کند و اکنون اولین اطلاعات فاش شد.

بازتاب- حرکت اپل به فضای تاشو ممکن است هنوز چند سال دیگر باقی بماند. به نظر می‌رسد طبق گزارش‌های قبلی، یک آیپد تاشو به جای آیفون پیشرو خواهد بود. با این وجود، اپل ایده آیفون‌های تاشو را نادیده نمی‌گیرد. گزارش‌های اخیر از The Information نشان می‌دهد که اپل هنوز در مراحل اولیه توسعه نمونه‌های اولیه گوشی‌های هوشمند تاشو است. طبق گزارش‌ها، این نمونه‌های اولیه شامل دو طرح شبیه به مدل‌های Galaxy Z Flip هستند.

طبق این گزارش، اپل روی آیفون‌های تاشو کار می‌کند که ضخامت آن‌ها فقط نصف مدل‌های فعلی است، به طوری که در هنگام بسته بودن خیلی ضخیم به نظر نرسد. این شرکت همچنین در حال بررسی ایده اضافه کردن صفحه نمایش بیرونی است. با این حال، چالش‌های مربوط به قطعاتی مانند باتری‌ها و نمایشگرها، ظاهراً رسیدن به این اهداف را برای مهندسان سخت کرده است.

گوشی تاشو اپل

با وجود این چالش‌ها، گفته می‌شود که اپل درباره سفارش قطعات با تولیدکنندگان آسیایی برای دو اندازه آیفون تاشو بحث کرده است. با این حال، احتمال دارد که پروژه در صورت عدم مطابقت با استانداردهای اپل، لغو شود. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد یک iPad تاشو کار قابل مدیریت‌تری باشد. ظاهرا اپل بر روی یک آیپد تاشو به داخل با صفحه نمایش 8 اینچی، شبیه به اندازه یک آیپد مینی تمرکز کرده است. ضریب فرم بزرگ‌تر اجازه می‌دهد تا طراحی ضخیم‌تر و نگرانی‌های کمتری برای دوام داشته باشید.

با این حال، گفته می‌شود که چالش اصلی اپل برای آیپد تاشو خود، خلاص شدن از شر چین‌هایی است که با تا شدن‌های مکرر ایجاد می‌شود. این شرکت می‌خواهد صفحه نمایش را کاملاً مسطح بسازد که امکان تعامل بدون درز و استفاده از Apple Pencil را فراهم کند.

 باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید