مقصر اصلی زیان مالی فصل دوم 2022 توییتر مشخص شد

    کد خبر :928446
توییتر

توییتر معتقد است که اگر ایلان ماسک در ماه‌های گذشته حاشیه معامله خرید را باز نمی‌کرد، در فصل دوم 2022 این کمپانی متضرر نشده و با زیان مالی رو به رو نمی‌شد. بنابراین شرکت مورد اشاره ماسک را مقصر اصلی می‌داند.

بازتاب-این شرکت اعلام کرده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته توانستند درآمد را 2 درصد افزایش دهند. اما توییتر بایستی به سرعت افزایش درآمد تبلیغاتی را به دنبال داشته باشد. البته توییتر مقصر اصلی مشکلات مالی پیش آمده را ایلان ماسک می‌داند.

کارآفرینی که طی ماه‌های گذشته با حواشی خود پیرامون خرید توییتر نظرها را نسبت به این شبکه اجتماعی تغییر داد. اگرچه ماسک در ماه آوریل پیشنهاد خرید توییتر را به مبلغ 40 میلیارد دلار اعلام کرد، اما در هفته‌های گذشته منصرف شده و قصد ندارد این معامله را به سرانجام برساند.

از نظر ماسک توییتر کاربران اسپم بسیاری داشته و این شرکت باید جزئیات دقیقی پیرامون تعداد کاربران حقیقی و فیک اعلام کند. از آنجایی که ماسک پیشنهاد خرید را پس گرفته، توییتر هم به دنبال شکایت این کارآفرین رفته و در پاییز امسال جلسه دادگاه آنها برگزار خواهد شد.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود رای دادگاه به نفع کدام خواهد بود و ناگفته نماند در صورت انصراف کامل ماسک از خرید، وی باید جریمه یک میلیارد دلاری پرداخت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید