معروف ترین حلقه های ازدواج دنیا

    کد خبر :967647

ارزش یک حلقه ازدواج جواهر معمولا بر اساس نوع سنگ، قیراط آن و وزن طلای بکار رفته در آن بستگی دارد، اما وقتی پای افراد مشهور و معروف به میان می‌آید، قضیه فرق می‌کند. ارزش حلقه علاوه بر آیتمی‌های ذکر شده به میزان شهرت و معروفیت دارنده حلقه نیز بستگی دارد. یکی از هیجان انگیزترین افتخارات برای سلبریتی‌ها و مشاهیر این است که صاحب گران‌ترین انگشتر و حلقه نامزدی دنیا شوند و حلقه ازدواج آن‌ها در لیست لوکس‌ترین حلقه‌های ازدواج قرار بگیرد. این کار سبب می‌شود که توجه همگان بیشتر از همیشه به سمت آن‌ها جذب شود و بار دیگر در لیست برترین‌های دنیا قرار بگیرند. سلبریتی‌های زیادی هستند که گران‌ترین حلقه‌های دنیا را در دست دارند و در لیست دارندگان، معروف ترین حلقه های ازدواج دنیا قرار گرفته اند. در زیر به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم. امروزه انتخاب حلقه ازدواج ست طلا نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای این اتفاق مهم است.

حلقه ازدواج پریسلا پرسلی

یکی از عجیب‌ترین حلقه‌های ازدواج افراد مشهور متعلق به پریسلا پرسلی است که توسط پادشاه راک اندرول الویس پرسلی به او داده شد. سبک زندگی این زوج افسانه‌ای به گونه‌ای بود که بسیاری آن را در رویای خود تصور می‌کردند. حلقه ازدواجی که الویس به پریسلا هدیه کرد، یک الماس آبی 5/3 قیراطی با 21 سنگ تزئینی در اطرافش بود که در نوع خود بی‌نظیر و منحصر به فرد بود.

حلقه ازدواج جسیکا سیمپسون

اریک جانسون با پیشکش یک حلقه برلیان با یاقوتی بیضی شکل 4 قیراطی به ارزش 100 هزار دلار به جسیکا سیمپسون پیشنهاد ازدواج داد. این انگشتر با دو قطعه الماس قلبی شکل در اطراف نگین اصلی، سمبل عشق صاحبان آن می‌باشد.

جینفر لوپز

جنیفر لوپز احتمالا یکی از آن سلبریتی‌هایی است که بارها صاحب لوکس‌ترین حلقه‌ ازدواچ زنانه شده است. برای اولین بار بن افلک برای خواستگاری از جنیفر یک حلقه با الماس صورتی که در دو طرف آن دو الماس سفید مکعبی شکل قرار گرفته بود به ارزش 2/1 میلیون دلار هدیه داد و در لیست حلقه‌های ازدواج معروف قرار گرفت، اما حلقه‌ای که جنیفر از مارک آنتونی گرفت یکی از گران‌ترین حلقه‌های دنیا محسوب می‌شود. الماس این انگشتر از گونه‌های نادر و فوق العاده خاص بود که حدود 8/5 قیراط وزن دارد و درست در وسط انگشتر قرار گرفته بود و مجدد نام جینفر را در لیست برترین حلقه‌های ازدواج دنیا قرار داد. شاید باورتان نشود که برای بار سوم نام جنیفر به خاطر حلقه ازدواجی که ستاره بیس بال، الکس رودریگر به او تقدیم کرد مجدد در این لیست قرار گرفت. حلقه پیشکشی الکس به جنیفر یک انگشتر با الماس امرالد کات به وزن 16 قیراط و ارزش حدود 5 میلیون دلار بود و برای آخرین بار بعد از 20 سال مجدد بن افلک برای بار دوم از لوپز خواستگاری کرد و این بار با یک حلقه الماس سبز 5/8 قیراطی که توسط دو الماس سفید ذوزنقه‌ای شکل با شاخک‌های طلا احاطه شده بود، درخواستش را مطرح کرد و برای بار چهارم نام جنیفر را در لیست معروف ترین حلقه‌های ازدواج دنیا قرار داد.

ماریا کری و شاهکار Jacob&Co

انگشتری که جمیز پکر، نامزد میلیاردر ماریا کری به او هدیه داد، شامل یک الماس 35 قیراطی بی‌نظیر و فوق العاده زیبا به ارزش 2.5 میلیون دلار بود که ارزش فعلی آن به 10میلیون دلار می‌رسد. این قطعه الماس در مرکز 58 قطعه الماس صورتی کوچک‌تر و دو الماس هلالی قرار دارد.

کیم کارداشیان

انگشتری که کانیه وست به کیم هدیه داد حلقه‌ای با الماس 15 قیراطی و ارزش 8 میلیون دلار بود.

حلقه الماس کاترین زتا جونز

مایکل داگلاس با یک حلقه الماس 10 قیراطی برند فرد لیتون، از کاترین زتا جونز بازیگر مطرح بریتانیانی خواستگاری کرد و در لیست معروف‌ترین حلقه‌های دنیا قرار گرفت.

جنیفر انیستون و برد پیت

حلقه 500 هزار دلاری که برد پیت به جنیفر انیستون هدیه داد، بدون شک یک شاهکار واقعی برند Silvia Damiani می‌باشد. حلقه‌ای با سه ردیف حلزونی ازالماس‌های کوچک که در مرکز آن یک الماس با طرح قلبی قرار گرفته است.

بیانسه و حلقه برند Lorraine Schwart

جی زد Jay-Z همسر بیانسه یک انگشتر با الماس 18 قیراطی به عنوان حلقه نامزدی هدیه داد که ارزشی بالغ بر 5 میلیون دلار داشت.

حلقه پرنسس دایانا و کیت میدلتون

اولین بار این انگشتر زیبا با یک الماس آبی 18 قیراطی که با چند الماس کوچک سفید احاطه شده است، توسط

پرنس چارلز به نامزدش پرنسس دایانا، هدید داده شد. سال‌ها بعد به نشان احترام و یادبود پرنسس دایانا این حلقه توسط پرنس ویلیام به کیت میدلتون هدیه داده شد و برای بار دوم در لیست حلقه‌های معروف دنیا قرار گرفت.

حلقه ازدواج گریس کلی ملکه موناکو

قطعا وقتی صحبت از معروف‌ترین حلقه ازدواج در دنیا هست نمی‌توان حلقه نامزدی شاهزاده رینیر سوم موناکو، به گریس کلی را از قلم انداخت. این حلقه ازدواج زنانه زیبا با الماس 10 قیراطی که با دو الماس درخشان تزئین شده بود ارزشی در حدود 5 میلیون دلار داشت.

ژاکلین کندی

ژاکلین کندی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های آمریکاست که دوبار نام او در لیست معروف‌ترین حلقه‌های دنیا قرار گرفته است. برای بار اول حلقه‌ای متشکل از زمرد و الماس به وزن‌های حدود 3 قیراط که از جان اف کندی دریافت کرد، او را در این لیست قرار داد و برای بار دوم برای دریافت حلقه‌ای با 40 قیراط الماس به ارزش 2.8 میلیون دلار که از همسر دوم خود، ارسطو اوناسیس دریافت کرد، مجدد در لیست حلقه‌های معروف دنیا قرار گرفت.

پاریس هیلتون

پاریس برای حلقه و انگشتر نامزدی خود یک انگشتر با الماس 24 قیراطی به ارزس 4/7 میلون دلار دریافت کرد که بعدها پس از جدا شدن از نامزد سابقش انگشتر را به نفع قربانیان طوفان کاترینا فروخت.

کلام آخر

قطعا حلقه‌های خاص و منحصر به فرد تمام سلبریتی‌ها و افراد مشهور را نمی‌توان در این فهرست ذکر کرد. نکته حائز اهمیت این است که تمام این افراد مشهور حلقه ازدواج خود را به برند‌های مطرح دنیا سفارش می‌دهند و این جواهر فروشی‌ها بهترین حلقه ازدواج مردانه یا زنانه را بر اساس سلیقه و خواست مشتری‌های خود به صورت سفارشی تهیه می‌کنند و این خود بهترین تبلیغ برای آن‌ها در جهت شناخته‌شدن در دنیا و مطرح شدن در بین سلبریتی‌ها خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید