معرفی گوشی هوآوی Enjoy 60

    کد خبر :1015675
هوآوی Enjoy 60

شرکت هوآوی یکی از برندهای بزرگ صنعت تلفن هوشمند بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی می‌کند، یکی از آنها گوشی اقتصادی Enjoy 60 است.

بازتاب- گوشی اقتصادی Enjoy 60 یک محصول جذاب در طراحی بوده که با قیمتی مناسب قابل تهیه است. دستگاه سخت افزار قوی ندارد اما می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. این گوشی با مشخصات مجذوب کننده از راه می‌رسد.

در ادامه بیشتر با Enjoy 60 هوآوی آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

هوآوی Enjoy 60 دارای ابعاد 168 در 77 در 9 میلیمتر است. وزن آن به 199 گرم می‌رسد و در بحث متریال یک گوشی کاملا پلاستیکی شناخته می‌شود. در جلو نمایشگر پرحاشیه و ناچ داشته و عقب آن جزیره دوربین عمودی بیضی شکل با حاشیه طلایی دارد. این ویژگی ظاهری جلوه جذابی به محصول هوآوی بخشید.

دستگاه حسگر اثرانگشت جانبی داشته و پورت USB-C دارد. همچنین باید به جک 3.5 میلیمتری هدفون و قابلیت ارتقا حافظه داخلی پرداخت.

 

نمایشگر و باتری

Enjoy 60 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی TFT LCD بوده و وضوح HD+ ارائه می‌دهد. دستگاه در بخش باتری شامل باتری 6000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 22.5 واتی می‌شود که پایداری بالایی ارائه می‌دهد.

 

هوآوی Enjoy 60

 

سخت افزار و دوربین

محصول هوآوی به پردازنده کایرین این شرکت مجهز شده که در کنار 6 گیگ و 4 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا قرار می‌گیرد. گوشی در بخش دوربین یک حسگر واید 48 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین عقب توانایی ضبط ویدئو 1080 پیکسل را رقم می‌زند. همچنین باید به دوربین 8 مگاپیکسلی جلو با قدرت فیلمبرداری 1080 پیکسل پرداخت.

 

نتیجه گیری

گوشی هوآوی محصولی جذاب بوده که هر چند اقتصادی است و از برخی ویژگی محروم، اما با قیمت مناسب طراحی جذابی دارد. این گوشی جلوه ظاهری جذابی با پنل عقب خاص خود داشته که برخی آن را با مدل‌های پرچمدار اشتباه می‌گیرند. اگر به دنبال خرید گزینه‌ای کارآمد هستید این مدل را نباید فراموش کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید