معرفی کمپرسور بیتزر

    کد خبر :829186

کمپانی بیتزر از معروف ترین برند های اروپایی می باشد که از سال 1934 در حال کار می باشد و در عرصه تولید تجهیزات برودتی مخصوصا کمپرسور و مبدل های حرارتی فعالیت می کند.

کمپرسور بیتزر آلمان جزو پر فروش ترین محصولات در ایران می باشد که به دلیل سابقه طولانی، کیفیت بالا و داشتن قطعات یدکی زیاد توانسته است جایگاه خوبی در بازار ایران پیدا کند.

کمپرسور بیتزر در سراسر دنیا دارای نمایندگی فعال بوده و خدمات پس از فروش ارائه می دهد که باعث شده است در سراسر دنیا طرفدار داشته باشد و همچنین وجود این خدمات پس فروش فعال در کشور ما به محبوبیت این برند کمک شایانی نموده است.
این کمپانی با نوآوری و خلاقیت که در طول دوران خود داشته توانسته است در بازار رقابت جزو برترین ها باقی بماند و محصولات جدید مطابق با نیاز جامعه ارائه دهد.

کمپرسور بیتزر در ظرفیت های متنوعی تولید می شود که بر اساس محاسبات دقیقی انتخاب می شود و در زیر چند نمونه از این کمپرسور ها را نام می بریم.
کمپرسور 3 اسب بیتزر
کمپرسور 5 اسب بیتزر
کمپرسور بیتزر 30 اسب
کمپرسور بیتزر 40 اسب

کمپرسور بیتزر

انواع کمپرسور بیتزر

این کمپانی برای نیازهای متنوع تبرید کمپرسور های مختلفی تولید کرده است و همچنان در حال گسترش بازه محصولات خود و ارائه مدل های جدیدتری می باشد که در ادامه انواع این مدل ها را به شما معرفی می کنیم تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

کمپرسور بیتزر اسکرال

در طراحی این موتور سعی شده است از قطعات متحرک کمتری استفاده شود و عملیات فشرده سازی گاز در این موتور توسط دو رزوه مارپیچ صورت میگیرد که یکی از این مارپیچ ها ثابت است و بر اثر دوران مارپیچ دیگر عمل فشرده سازی انجام می شود.

این شیوه طراحی باعث شده است که کارایی و بازده دستگاه افزایش یابد و میزان سر و صدای آن کاهش یابد که در نتیجه بیشترین راندمان را میان دیگر مدل ها دارد همچنین امکان طراحی و ساخت این سری کمپرسور ها در ظرفیت های بالا امکان پذیر می باشد.

کمپرسور های اسکرال غیر قابل تعمیر می باشند ولی به دلیل استفاده از آلیاژ مرغوب و طراحی حرفه ای بیتزر طول عمر بسیار زیادی دارند.
برای کمپرسور چیلر بیتزر برند مطمئنی می باشد که در طراحی و ساخت چیلر های با کیفیت کاربرد فروانی دارد و به دلیل کم صدا بودن و مصرف پایین انرژی کاربرد فراوانی دارد.

کمپرسور اسکرو بیتزر

در کمپرسور اسکرو بیتزر عملیات فشرده سازی به این صورت می باشد که دو رزوه نر و ماده مخالف جهت هم درون یکدیگر می پیچند و مبرد را فشرده می نمایند و گاز با دما و فشار بالا خارج می شود از ویژگی های منحصر به فرد این مدل کمپرسور دائم کار بودن آن می باشد که توانسته است در صنایع مختلفی قابل استفاده باشد.

از این مدل کمپرسور معمولا در ساخت چیلر ها صنعتی و خانگی استفاده می شود و در ظرفیت های چهل تا سیصد اسب بخار طراحی و تولید می شوند.
در سیستم تبرید امکان اتصال موازی کمپرسور های اسکرو بیتزر با مدل مشابه خود و دیگر مدل ها وجود دارد که معمولا در مجموعه های بزرگ مثلا به جای استفاده از یک موتور 60 اسب بخار از دو موتور 30 اسب بخار استفاده می شود تا در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیرات موتور دیگر تا حدی نیاز برودت مجموعه را تامین نماید.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی کمپرسور اسکرو بیتزر کلیک نمایید.

کمپرسور بیتزر پیستونی

این مدل کمپرسور برای طیف گسترده از گازها مناسب می باشد و نحوه فشرده سازی در کمپرسور پیستونی بیتزر به این صورت است که با رفت و برگشت متوالی پیستون ها گاز فشرده می شود از جمله مبردهایی که می توان برای این دسته از کمپرسور ها استفاده نمود گاز R22 ، R134a ، R407 ، R404 و … غیره اشاره نمود.

در سری جدید این محصولات موتور الکتریکی و کیفیت صفحات سوپاپی آن افزایش یافته است که در نتیجه ضریب عملکرد کمپرسور بهبود یافته است این سری از محصولات بیتزر در دامنه 1.5 تا 70 اسب بخار طراحی و تولید می شود و قابلیت کنترل ظرفیت کمپرسور را دارد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی کمپرسور پیستونی بیتزر کلیک نمایید.

کمپرسور بیتزر تسمه ای

کمپرسور بیتزر تسمه ای نوعی کمپرسور پیستونی می باشد که امکان اتصال آن به موتور توسط تسمه یا کوپلینگ وجود دارد این مدل کمپرسور طول عمر بسیار بالایی دارد و تعمیر آن بسیار آسان می باشد.
در این کمپرسور می توان از تمامی مدل های مبرد از جمله آمونیاک، CFC و HFC و غیره استفاده نمود که باعث شده است بتوان از آن در تمامی مجموعه ها استفاده نمود.
ظرفیت کمپرسور بیتزر مدل تسمه ای بین 1.5 اسب بخار تا 60 اسب بخار می باشد که بر اساس نیاز سیستم انتخاب می شوند.

کمپرسور بیتزر دو مرحله ای

از کمپرسور بیتزر دو مرحله ای معمولا در طراحی و ساخت سردخانه های زیر صفر ( منفی 40 درجه ) یا تونل انجماد استفاده می شود این مدل موتور، مبرد را در دو مرحله فشرده می کند که در نتیجه فشار مبرد بسیار افزایش می یابد و ظرفیت سرمایش سیکل تبرید بیشتر می شود و عملکرد کلی سیستم بهبود می یابد.
از دیگر مزایای این موتور بیتزر می توان به سازگاری آن با انواع مبردها مانند R22 ، R507a ، R407a و غیره اشاره نمود همچنین به دلیل طراحی سمی هرمتیک، این کمپرسور ها قابل تعمیر می باشد.

قیمت کمپرسور بیتزر

قیمت کمپرسور بیتزر بر اساس مدل و ظرفیتی که دارد متفاوت می باشد و شما می توانید برای استعلام قیمت کمپرسور بیتزر با تضمین بهترین قیمت بر روی کمپرسور بیتزر کلیک نمایید.
به دلیل افزایش قیمت تجهیزات وارداتی استفاده از کمپرسور بیتزر استوک رواج پیدا کرده است و همچنین قابل تعمیر بودن کمپرسور بیتزر دست دوم استفاده طولانی مدت آن را امکان پذیر ساخته است.
جهت دریافت جزئیات بیشتر در زمینه کمپرسورهای بیتزر می توانید به کاتالوگ کمپرسور بیتزر مراجعه نمایید و برای مشاهده کاتالوگ فارسی کمپرسور بیتزر صنایع برودتی نوری را در گوگل جستجو نمایید سپس وارد وبسایت این شرکت شوید و در قسمت محصولات اطلاعات مربوط به کمپرسور بیتزر را مشاهده نمایید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید