معرفی خودروهای پرطرفدار چینی در بازار ایران

    کد خبر :935958
آریزو 6 پرو

خودروهای پرطرفدار چینی موضوع امروز مقاله ما هستند. در این مقاله پرطرفدارترین ماشین‌های چینی در ایران را به شما معرفی کرده و امکانات آن ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم. لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین ها

خودروهای پرطرفدار چینی کم نیستند اما به ناچار چند مورد از بهترین آن ها را در این مقاله برای شما دستچین کرده ایم. در ادامه با معرفی یک به یک آن‌ها همراه شما خواهیم بود.

بورگوارد BX7

بورگوارد BX7 ماشینی که شاید اسمش کمتر از دیگر مدل ها به گوشتان خورده باشد اما باید بدانید که در ایران طرفداران زیادی دارد. این ماشین در سال 2015 و در آلمان معرفی شد و یک اتومبیل دو رگه محسوب می شود. در این ماشین خبری از کپی کاری های مرسوم خودروهای چینی نیست و بورگوارد از یک طراحی منحصر به فرد و زیبا برخوردار است. بورگوارد بی‌ایکس‌سون یک کراس اور تمام قد است که به علت آلمانی بودن آن سطح امنیت خوبی نیز دارد. نسبت به قیمت خود دارای کیفیت بالایی است و آپشن های آن بین خودروهای چینی کمیاب است. اگر به دنبال یک اتومبیل لوکس و متفاوت هستید BX7 انتخاب خوبی برای شماست.

جک S7

در ایران خودروی جک آشنای افراد بسیاری است. دلیل این شهرت هم کیفیت بالای آن بوده که منجر به فروش بیشترش نیز شده ‌است. نسخه S7 این ماشین از جذابیت بیشتری در طراحی بدنه برخوردار است اما باز هم تغییر زیادی در طراحی آن حس نمی شود.

از دلایل محبوبیت این اس‌سون باید به خوش‌قیمت بودن، آپشن های متنوع و همینطور مصرف پایین آن اشاره کرد. به همین خاطر ما آن را در لیست خودروهای پرطرفدار چینی قرار دادیم. شاید با خرید این ماشین احساس خاص بودن به شما دست ندهد اما قطعا یک کراس اور با کیفیت را به قیمت پایینی خریداری کرده اید.

ام‌جی RX5

خب در گزینه اول یک دو رگه آلمانی چینی را معرفی کردیم. به نظر شما دو رگه انگلیسی‌چینی چه چیزی از آب در خواهد آمد؟ ام.جی نام یک شرکت انگلیسی است که تصمیم گرفت برای گسترش کسب و کار خود همکاری مشترکی را با خودروسازی های چین آغاز کند. RX5 یک محصول مدرن از این کمپانی و با آپشن های متنوع است. از قابلیت های اصلی این ماشین باید به سانروف پانوراما، کروز کنترل، گرمکن صندلی، دوربین دید عقب و ۳۶۰ درجه و هشدار تغییر مسیر اشاره کرد. تعداد کمی از RX5 در داخل کشور موجود هستند به همین خاطر برای خرید باید مراقب این نکته بود.

چری آریزو 6 پرو

یکی از پرطرفدارترین خودرو های چینی در ایران همین مدل چری است. بی راه نیست اگر آن را محبوب ترین اتومبیل در لیست خودروهای پرطرفدار چینی بدانیم. این ماشین با طراحی فوق العاده خود، هم در بین قشر جوان طرفدار زیادی پیدا کرده‌است و هم در دیگر سنین. البته که برای خرید باید حتما به مشخصات آریزو 6 پرو توجه داشت. پیشرانه 147 اسب بخاری قلب تپنده این اسب وحشی را تشکیل می دهد که عملکرد خوبی هم از خود نشان داده‌است. نقطه قوت این خودروی فول آپشن را باید در طراحی کابین جستجو کرد. کابینی پیشرفته و مدرن که شما را در نگاه اول به حیرت وا خواهد داشت. کلمات بیشتر از این نمی توانند احساس موجود در این خودرو را برای شما توصیف کنند پس برای درک بهتر لازم است خودتان دست به کار شوید.

ام.وی.ام x22 پرو

ام.وی.ام x22 پرو یک خودروی خوب، خوش‌قیمت و با طراحی حرفه ای است. x22 پرو در طراحی از خودروی هیوندا کونا الهام گرفته و این الهام به حدی بوده که برخی آن را کپی می دانند. در نسخه پرو این ماشین امکانات فرمان برقی، ترمز پارک برقی و اتوهولد اضافه شده تا هر چه بهتر این مدل را به کمال خود برساند. اگر برای خرید بین ماشین جک S3 و هایما S5 مردد هستید نیم نگاهی هم به ام.وی.ام x22 پرو بیاندازید. شاید نظرتان را عوض کند. در کل باید کیفیت و قیمت این محصول را خود ارزیابی کرد و تقریبا مشکلی ندارد که بخواهد شما را اذیت کند یا به دردسر بیاندازد.

هاوال H6

هاوال اچ 2

اگر امنیت خودرو حرف اول را برای شما می زند هاوال H6 بی برو برگرد انتخاب آخر شماست. شاید کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما باید این اتومبیل را امن ترین ماشین چینی موجود در بازار ایران بدانیم. در طراحی این محصول نگاه بسیاری به تویوتا پرادو شده و از نظر شباهت این دو محصول بسیار شبیه هم هستند. این اتومبیل به لحاظ امنیتی و ایمنی موفق شده استانداردها و لایسنس های بسیاری از کشورهای مختف جهان دریافت کند. اگر نحوه خدمت رسانی این اتومبیل در ایران شفافیت بیشتری داشته باشد تا خیال ما از بابت خرید آن آسوده شود شاید بتوان به هاوال H6 به عنوان یک گزینه جدی برای خرید فکر کرد.

بسترن B30

به عنوان آخرین گزینه و حسن ختام کار بد نیست ارزان ترین گزینه را معرفی کنیم. البته که حتما ماشین های ارزان تری نسبت به بسترن بی 30 در بازار ایران موجود هستند اما واقعیت امر این است که تنها این  مدل با توجه به قیمتش ارزش خرید دارد. آپشن های رفاهی خوبی در این ماشین در نظر گرفته شده که نباید به راحتی از آن‌ها صرف نظر کرد. کروز کنترل، سانروف، سنسور پارک و سیستم ناوبری ماهواره‌ای امکاناتی هستند که در این بازه قیمتی به همین راحتی در دسترس ما قرار نمی گیرد. این اتومبیل تست تصادف خاصی برایش در نظر گرفته نشده یا اگر هم شده اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده‌است. به همین خاطر امنیت آن در هاله ای از ابهام است. اما طراحی‌اش انصافا چیزی از یک اتومبیل سدان معمولی کم ندارد.

از کجا منبعی مطمئن و قابل اعتماد برای دریافت اطلاعات خودرو پیدا کنیم؟

اگر به دنبال بهترین اطلاعات در زمینه ماشین هستید اصلا و به هیچ وجه وبسایت car.ir و  محتوایش را از دست ندهید. این مجموعه با استفاده از تجربه متخصصان ماشین حاوی معتبرترین و مورد اعتمادترین اطلاعات در دنیای اتومبیل است و شما می توانید با استفاده از این سایت اطلاعات خود را درباره ماشین به‌روز کنید. مشخصات انواع اتومبیل‌های ایرانی و خارجی، اخبار خودرو و قیمت ماشین در ایران را فقط و فقط از کار دات آی آر بخواهید. همچنین امکان بررسی و مقایسه قیمت روز خودرو کارخانه و بازار نیز در این سایت برای شما فراهم شده تا از این بابت هم مشکلی نداشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله خودروهای پرطرفدار چینی را بررسی کردیم و نمونه های آن را به برای شما شرح دادیم. اگر قصد خرید هر یک از این ماشین‌ها را دارید لازم است که به خوبی درباره آن‌ها تحقیق و بررسی کنید و اطلاعات آن را در مقایسه با یکدیگر بگذارید. اتومبیل‌های چینی چندسالی است که به علت قیمت مناسب و آپشن های خوب در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و هیچ معلوم نیست که فردا شما هم یکی از این طرفداران باشید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. برای کسب اطلاعات بیشتر به car.ir مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید