مشکل پروازهای نجف امروز حل می‌شود؟

    کد خبر :47283

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به آغاز مذاکرات میان مسوولان ایرانی و نمایندگان فرودگاه شهر نجف اعلام کرد: مذاکرات دو طرف به دور دوم کشیده شده و ادامه خواهد داشت.

مقصود اسعدی سامانی با بیان این خبر اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته روز گذشته نمایندگان دو طرف نخستین مذاکرات دو جانبه برای حل مشکلات به وجود آمده را در دستور کار قرار دادند که طبق ارزیابی‌های صورت گرفته بحث‌های ابتدایی در آن مطرح شده اما هنوز به نتیجه قطعی در این زمینه نرسیده‌ایم.

به گفته وی، این مذاکرات امروز (یکشنبه) نیز ادامه خواهد یافت و در صورت رسیدن نتیجه قطعی نتیجه و جزییات این مذاکرات اعلام خواهد شد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این که فرودگاه نجف از سوی بخش خصوصی اداره می‌شود، تاکید کرد: این آزادی عملی که دولت عراق به فرودگاه‌هایش داده باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده که اعتراض ایرلاین‌های ایرانی را سبب شده است. ما تا زمانی که شرایط به حالت قبل باز نگردد و درخواست‌های شرکت‌های ایرانی تامین نشود پروازهای برنامه‌ای خود به نجف را متوقف نگه می‌داریم و پروازهای جایگزین به مقصد بغداد انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، ایرلاین‌های ایرانی براساس آنچه از چند هفته قبل اعلام کرده بودند از روز گذشته تمام پروازهای خود به مقصد فرودگاه نجف را متوقف کردند.

اصلی ترین علت این تصمیم سیاست‌های جدید مسوولان این فرودگاه در قبال ایرلاین‌های ایرانی بوده است که به افزایش هزینه‌های پرواز و عوارض پرداختی در این فرودگاه انجامیده و تداوم برنامه‌ها به این مقصد را غیرممکن کرده است.

مسوولان ایرانی روز گذشته مذاکرات خود را با مسوولان فرودگان نجف آغاز کردند و دو طرف تا زمان رسیدن به نتیجه قطعی کار خود را ادامه خواهند داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید