مشخصات ۲۵ شهیدی که هویت‌شان شناسایی شده است

    کد خبر :59239

هویت ۷ شهید دوران دفاع مقدس پس از اعلام به خانواده‌هایشان از سوی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح منتشر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق پیکرهای پاک ۲۰۰ شهید دوران دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع خواهند شد. پیکرهای پاک این شهدا از مناطق مختلف عملیاتی توسط کمیته جستوجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کاوش شده است. در این میان هویت ۳۲ شهید شناسایی شده است.

بر مبنای گفته‌های ابراهیم رنگین رئیس ستاد معراج‌الهشدای مرکز اطلاع‌رسانی به خانواده ۲۵ تن از این ش۳۲ شهید تازه شناسایی‌شده در استان‌های اصفهان، کرمان، خوزستان، خراسان، مازندران انجام شده است و مشخصات مابقی شهدای شناسایی‌شده بعد از اطلاع به خانواده آنان اعلام خواهد شد.

نام، نام فامیل، سال تولد، استان اعزامی و محل شهادت ۲۵ شهید تازه تفحص شده به شرح زیر است.

استان خراسان رضوی

شهید غلامعلی صیدی

شهید غلامعلی صیدی، فرزندحبیب الله، متولد ۱۳۲۵، اعزامی از استان خراسان رضوی است که در سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات خیبر؛ منطقه عملیاتی مجنون به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید حسن سلیمانی

شهید حسن سلیمانی ، فرزندعلی اکبر، متولد ۱۳۲۵ اعزامی از استان خراسان رضوی است که در سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات خیبر؛ منطقه عملیاتی مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید محمد جواد حسن زاده فهیمی

شهید محمدجواد حسن زاده فهیمی، فرزندشکرالله، متولد ۱۳۴۴، اعزامی از استان خراسان رضوی است که در سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات خیبر؛ منطقه عملیاتی مجنون به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید مجید پیاده امرغان

شهید مجید پیاده امرغان، فرزندرمضان، متولد ۱۳۴۳ اعزامی از استان خراسان رضوی است که در سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات خیبر؛ منطقه عملیاتی مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

شهید محمد رضا حیدری

شهید محمدرضا حیدری ، فرزندرحمان، متولد ۱۳۴۳، اعزامی از استان خراسان رضوی است که در سال ۶۳ به جنگ اعزام و در عملیات بدر؛ منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت دست یافت.

شهید سید حسین پورمحمدی

شهید سید حسین پورمحمدی، فرزندسیدحسن، متولد ۱۳۴۵ اعزامی از استان خراسان رضوی است که در سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات خیبر؛ منطقه عملیاتی مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استان خوزستان

شهید رضا شجاعی

شهید رضا شجاعی ، فرزند مندنی، متولد ۱۳۴۱ اعزامی از استان خوزستان است که در سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات خیبر؛ منطقه عملیاتی مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید سید ماندنی موسوی

شهید سید ماندنی موسوی، فرزند سیدحمدالله، متولد ۱۳۴۳، اعزامی از استان خوزستان است که در سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات خیبر؛ منطقه عملیاتی مجنون به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید عبدالکریم کجباف

شهیدعبدالکریم کجباف ، فرزند محمد مهدی، متولد ۱۳۴۶ اعزامی از استان خوزستان است که در سال ۶۵ به جنگ اعزام و در عملیات کربلای۴ ؛ منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید غلامحسین دیمی

شهید غلامحسین دیمی، فرزند حسن، متولد ۱۳۴۰ اعزامی از استان خوزستان است که در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان؛ منطقه عملیاتی شرق بصره «کتیبان» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استان کرمان

شهید محمدعلی صادقی

شهید محمدعلی صادقی، فرزند حسن، متولد ۱۳۲۱ اعزامی از استان کرمان است که در سال ۶۳ به جنگ اعزام و در عملیات بدر؛ منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید عباس اسدی پورگوکی

شهید عباس اسدی پورگوکی، فرزند ماشالله، متولد ۱۳۳۷ ، اعزامی از استان کرمان است که در سال ۶۳ به جنگ اعزام و در عملیات بدر؛ منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید اسماعیل هنری

شهید اسماعیل هنری ، فرزند محمدحسین، متولد ۱۳۲۱ اعزامی از استان کرمان است که در سال ۶۳ به جنگ اعزام و در عملیات بدر؛ منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت دست یافت.

استان مازندران

شهید کریم بهمنی

شهید کریم بهمنی، فرزند رجبعلی، متولد ۱۳۴۵ اعزامی از استان مازندران است که در سال ۶۳ به جنگ اعزام و در عملیات بدر؛ منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید علی اکبر آویش

شهید علی‌اکبر آویش‌، فرزند رضا، متولد ۱۳۳۵ اعزامی از استان مازندران است که در سال ۶۵ به جنگ اعزام و در عملیات کربلای۴؛ منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادتدست یافت.

اصفهان

شهید محمد تقی ملک احمدی

شهید محمدتقی ملک‌احمدی، فرزند احمد علی، متولد ۳۹، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات محرم در منطقه عملیاتی عین خوش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید منوچهر برزگر فرجی

شهید منوچهر برزگر فرجی، فرزند موسی، متولد۴۶ ، اعزامی از استان اصفهان که در سال ۶۳ به جنگ اعزام و در عملیات بدر در منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید محمود عبدالهی

شهید محمود عبدالهی، فرزند مصیب، متولد ۴۳، اعزامی از استان اصفهان است و سال ۶۲ به جنگ اعزام در عملیات والفجر۱ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید رسول محمدی فشارکی

شهید رسول محمدی فشارکی، فرزند حسین، متولد ۳۹، اعزامی از استان اصفهان، که در سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات والفجر۱ در منطقه عملیاتی شرهانی شهید شد.
شهید مصطفی اورکی شیرانی

شهید مصطفی اورکی شیرانی

فرزند رمضان، متولد۴۲ اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۳ به جنگ اعزام و در عملیات بدر منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت دست یافت.

شهید صفا حیدرماه

شهید صفا حیدرماه، فرزند حسن، متولد ۴۴، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات رمضان منطقه عملیاتی شرق بصره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید محمد علی کریمی درچه

شهید محمد علی کریمی‌درچه ، فرزند عباس، متولد ۴۴ ، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۱ به جنگ اعزام و در عملیات محرم ؛ منطقه عملیاتی عین خوش(شرهانی) به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
شهید محسن یادگاری

شهید محسن یادگاری، فرزند علی متولد ۴۲، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۳ به جنگ اعزام و در عملیات بدر در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسید.

شهید مهدی صابری خودانی

شهید مهدی صابری خودانی، فرزند باقر، متولد ۴۸ اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۵ به جنگ اعزام و در عملیات کربلای۴ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهیدعلیرضا نکونام

شهیدعلیرضا نکونام، فرزند محمداسماعیل، متولد ۴۶، اعزامی از استان اصفهان است که در سال ۶۵ به جنگ اعزام و در عملیات کربلای ۴ منطقه عملیاتی ام‌الرصاص شهید شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید