مشخصات ،قیمت و نمایندگی های لوازم خانگی دوو

    کد خبر :912423

در این مقاله قصد داریم یک گزارش کامل از قیمت و کیفیت لوازم خانگی دوو بپردازیم و در ادامه ی آن به سوالات متداول شما در این رابطه پاسخ دهیم.

قیمت لوازم خانگی دوو

به طور کلی محصولات دوو در مقایسه با دیگر برندهای مشابه خارجی در بازار قیمت مناسبی دارند و به نسبت  قیمت آنها از کیفیت مناسبی هم برخوردارند. در ادامه به بررسی قیمت چند محصول از این برند کره ای – ایرانی می پردازیم.

قیمت لباسشویی  دوو

ماشین لباسشویی های دوو در ظرفیت های 7، 8 و9 کیلویی تولید می شوند که به ترتیب برای خانواده های 2، 4 و بیشتر بسته به میزان مصرفشان مناسب است البته ظرفیت تنها معیار اختلاف قیمت لباسشویی های دوو نمی باشد و معیار های دیگری نیز در این مورد وجود دارد ولی می توان آن را مهمترین معیار مقایسه ی قیمت دانست

در جدول زیر رنج قیمتی این محصولات را مشاهده می کنید

 

قیمت ساید بای ساید دوو

همانند لباسشویی های دوو مهمترین معیار مقایسه ی قیمت ساید بای ساید های دوو ظرفیت آن ها می باشد مهمترین نکته در مقایسه ی ظرفیت این ساید بای سایدها این است که به طور کلی همه ی این یخچال ها ارتفاع و عرض یکسانی دارند (حدود190 سامتی متر) و تفاوت آن ها تنها در میزان عمق آن ها می باشد.در ادامه به مقایسه ی قیمتی این مدل یخچال ها می پردازیم.

 قیمت تلویزیون های دوو

تلوزیون های دوو در مقایسه با برند های مشابه خارجی از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردارند این تلویزیون ها علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت ،امکانات منحصر به فردی نیز دارند که از آن ها می توان به قاب های نازک و پایه های زیبا ،دارای CHDR10 هوشمند و دارای سیستم عامل اندروید از جمله این امکانات می باشد. البته در این محصولات دوو نیز معیار مقایسه اندازه این تلوزیون ها می باشد که در جدول زیر به مقایسه آن ها می پردازیم.

برای انتخاب یک تلویزیون مناسب شما باید به اندازه ی اتاق تلویزیون  توجه کنید

جاروبرقی های دوو

جاروبرقی های دوو در مدل و رنگ های مختلف تولید شده است ، مدل S22 جاروبرقی های دوو با قیمت 3.750.000 که علاوه بر قیمت بسیار مناسب نسبت به مدل های متفرقه از کیفیت ساخت ، موتور و گارانتی نیز برخوردارند.

پاسخ به چند سوال متداول

♦ کیفیت محصولات دوو چگونه است؟ لوازم خانگی دوو با داشتن نمایندگی های فعال در ایران و ضمانت نامه ی انتخاب سرویس کیفیت محصولات خود را تضمین می کند البته که نمی توان این برند را با کیفیت ترین برند بازار دانست.

♦ محصولات دوو ساخت کدام کشور است؟ محصولات دوو ساخت ایران با تکنولوژی کشور کره می باشد.

نمایندگی لوازم خانگی دوو؟ دوو در سراسر ایران نمایندگی دارد برای مثال فروشگاه اینترنتی خانه تک دارای نمایندگی رسمی دوو و فروشگاه برند شاپ در امین حضور تهران می باشد.

♦ شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02134615 تماس حاصل فرمایید.

♦ توجه کنید قیمت های موجود در جدول حدودی میباشد و ممکن است متغییر باشد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید