مشترکین توییتر بلو می توانند تا 10 هزار کلمه توییت کنند

    کد خبر :987987
توییتر بلو

توییتر اعلام کرده که به مشتریان Twitter Blue این امکان را می‌دهد تا توییت@هایی با حداکثر 10000 کاراکتر پست کنند و قالب بندی متنی پررنگ یا ایتالیک را اعمال نمایند.

بازتاب-علاوه بر این ویژگی‌ها، مشتریان می‌توانند اشتراک‌ها را در حساب خود فعال کرده تا در توییتر درآمد کسب کنند. برای درخواست، مشتریان باید در تنظیمات روی «کسب درآمد» لمس کرده تا درخواست کنند.

اجازه دادن به کاربران برای ارسال پست‌هایی با حداکثر 10000 کاراکتر، تغییر بزرگی نسبت به آنچه قبلاً مجاز است. در آن زمان، شما باید بسیار کارآمد باشید زیرا محدودیت کاراکتر 140 عدد بود. سپس این محدودیت را دو برابر کرد و به 280 کاراکتر رساند. آخرین آپدیت می‌تواند ماهیت توییتر را تغییر دهد زیرا محتوا بسیار طولانی‌تر خواهد بود.

توییتر بلو

با توجه به درآمدزایی، ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، روز پنجشنبه گفت که دنبال کنندگان می‌توانند مشترک هر نوع مطلبی از جمله پست‌های طولانی و حتی ساعت‌ها محتوای ویدیویی شوند. در 12 ماه اول، توییتر هیچ یک از درآمد سازندگان را حفظ نخواهد کرد، آنها فقط پول مربوط به کارمزدهای iOS و Android یا پردازنده‌های پرداخت را از دست خواهند داد.

به عنوان مثال، ماسک یک محصول اشتراک را در حساب توییتر خود راه اندازی کرده که در آن برای دیدن توییت‌های خصوصی که منتشر می‌کند، 4 دلار از کاربران دریافت می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید