مسابقات گلبال قهرمانی کشور ‌در مازندران

  • ورزشی
  • جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۰۷
    کد خبر :255789

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان مازندران از برگزاری مسابقات گلبال قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی این استان در دهه نخست اردیبهشت ماه خبر داد.

ابوطالب باقری رئیس هیات نابینایان و کم بینایان مازندران با بیان این مطلب گفت : این مسابقات روزهای هفتم تا یازدهم اردیبهشت در مجتمع تفریحی و رفاهی شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزار می شود.
وی افزود : اعضای کادر فنی تیم ملی گلبال نیز در محل برگزاری مسابقات حضور خواهند داشت و برترین های استان ها و عملکرد شماری از ملی پوشان را زیرنظر خواهند گرفت تا در اردوی تیم ملی از آنها دعوت کنند.
رئیس هیات نابینایان و کم بینایان مازندران ادامه داد : مسابقات طبق قوانین و مقررات جدید بین المللی گلبال برگزار می شود و تیم ها باید از قبل نسبت به اطلاع کامل از این قوانین در مسابقات حضور یابند.
باقری با بیان اینکه بیست و پنجم اسفند ماه پارسال آخرین زمان برای اعلام آمادگی تیم های شرکت کننده برای مسابقات قهرمانی کشور در مازندران بوده است ، گفت که این زمان تمدید نشده و هر تیم با 6 ورزشکار ، یک مربی و یک سرپرست درمجموع با هشت نفر شرکت خواهند کرد.
وی اضافه کرد : دو تیم برتر هر گروه به دسته بالاتر صعود و دو تیم آخر هر گروه به دسته پایین تر در فصل آینده مسابقات سقوط خواهند کرد.
مازندران در سال 96 نیز مسابقات لیگ دسته یک و دوم گلبال زنان و مردان باشگاه های کشور را در بابلسر میزبانی کرده بود.
به گزارش برنا، تیم ملی گلبال مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را که از سیزدهم تا هیجدهم خرداد ماه در سوئد برگزار می شود، آماده می شود.
تیم ملی ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم های مصر ، برزیل ، آمریکا ، کانادا ، ژاپن ، جمهوری چک و آلمان همگروه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید