قطع گاز ویلا های غیردائم سکونت در مازندران

    کد خبر :967245
قطع گاز ویلا مازندران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: مردم از سفر به مازندران خودداری کنند؛ چرا که گاز ویلا های غیردائم سکونت قطع شده است.

فرقی ندارد تعطیلات یک روز باشد یا چند روز هوا سرد باشد یا گرم شرایط کرونایی باشد هر شرایط مردم به‌واسطه تعطیلات یاد شمال می افتند.

طی روزهای گذشته به‌واسطه برودت هوا شاهد افزایش مصرف گاز در استان بودیم که حتی باتوجه به این شرایط آژیر قطعی گاز در چند شهر استان به صدا درآمد.

در پایش شرکت گاز مازندران هم ماموران این شرکت با ویلاهایی مواجه شدند که خالی از سکنه ولی دارای مصرف بیش از حد نرمال بودند.

باتوجه به شرایط خاص استان اعلام شده مسافران ار سفر به استان خودداری کنند نه اینکه همانند شرایط کرونایی بیشتر به فکر حضور در استان باشند، به این دلیل که این روزها شرایط مصرف گاز در مازندران خوب نیست.

محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: هموطنان به علت افت فشار گاز از سفر به مازندران خودداری کنند.

وی افزود: گاز مشترکان ویلاهای غیرساکن دائمی و مشترکان پرمصرف قطع می‌شود.

معاون استاندار مازندران اضافه کرد: همچنین جریمه مشترکان پرمصرف، گاز آنها به مدت ۱۰ روز قطع می‌‌شود.

محبی از هموطنان خواست؛ از سفر به مازندران خودداری کنند؛ چرا که گاز ویلا های غیردائم سکونت قطع شده است.

در راستای مدیریت مصرف گاز و تداوم پایداری گازرسانی به خانوارها تمامی ادارات استان امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل و تمامی مدارس مازندران، غیرحضوری است.

به گزارش فارس، همچنین فعالیت بانک‌ها، به این صورت خواهد بود که یک شعبه منتخب از بانک‌ها به‌صورت کشیک در هر شهر از ساعت ۹ تا ۱۳ دایر است و به ارایه خدمات به مردم می‌پردازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید