مسابقات والیبال، دلیل برگزاری داربی در روز یکشنبه

  • ورزشی
  • جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۲۴
    کد خبر :604151

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره مساله بلیت فروشی‌های لیگ برتر گفت: ما حدود دو سال است که بلیت‌های بازی را به خود باشگاه واگذار کردیم و در این فصل انقلابی شد و در ورزشگاه‌های لیگ برتر اتفاقات خوبی افتاد. مساله حق پخش هم در حال بررسی است تا باشگاه‌ها هم از این مساله بتوانند سود کنند.

او افزود: سه شاخص تعیین شده سازمان لیگ را تمام تیم‌های لیگ برتری دارند. درست است که کم وکاستی‌هایی در این زمینه وجود دارد اما آمار تمام این مسائل وجود دارد و ما در حال بررسی استادیوم ‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا،فتاحی درباره شهرآورد پایتخت و اینکه چرا داربی در روز یک‌شنبه برگزار شد گفت:‌ ما برای برنامه‌های پیش رو 5 پلن در ذهن داشتیم که در نهایت برنامه سوم اجرا شد. قرار بود که بازی‌ها در 27 و 28 شهریور برگزار شود اما به خاطر مسابقات انتخابی المپیک والیبال و تداخل بازی‌ها موجب شد که داربی هم در وسط هفته برگزار شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره برگزاری داربی به صورت حضور 10-90 تماشاگران گفت: ما سال گذشته می‌خواستیم این کار را انجام دهیم، باشگاه استقلال گفت زیرساخت‌های این اتفاق وجود ندارد اما امسال زیرساخت‌های لازم انجام شده و بلیت فروشی‌ها دست باشگاه‌هاست و باید در این داربی 90 درصد از تماشاگران استقلال و 10 درصد هواداران پرسپولیس به آزادی بیایند. این مساله برای دیگر تیم‌های لیگ برتر نیز صادق است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید