مسابقات ملی مهارت برگزار می شود

  • اقتصادی
  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۵۵
    کد خبر :271798

هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت ۲۳ تیرماه سال جاری در ۳۳ رشته مهارتی و فنی برگزار می شود.

به گزارش بازتاب، به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در سی و نهمین جلسه ستاد اجرایی مسابقات ملی مهارت که با حضور سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر و رئیس این سازمان، معاونان و دیگر اعضای ستادی برگزار شد، بر ارتقای سطح برگزاری هجدهمین مسابقات ملی مهارت تأکید شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه پاک سرشت با تأکید بر اجرای دقیق و حرفه ای این دوره از مسابقات ملی مهارت گفت: مسابقات باید به گونه ای برگزار شود که امکان درخشش نخبگان مهارتی و مدال آوری تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات جهانی پیش رو (مسابقات جهانی مهارت -۲۰۱۹روسیه) فراهم کند.

وی افزود: برگزاری اردوی آمادگی شرکت در مسابقات جهانی برای سه برگزیده نهائی هر رشته پس از پایان مسابقات ملی مهارت اهمیت زیادی دارد و لازم است از هم اکنون برای ارتقای کیفی این اردوها برنامه ریزی دقیق صورت پذیرد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پایان سخنان خود بر جدیت در برگزاری مسابقات مذکور به عنوان یکی از انتظارات خویش از مدیران استان های مجری مسابقات و دیگر مسؤولان مربوطه تأکید کرد.

بر اساس این گزارش در جلسه مذکور مصوب شد؛ ۲۰ رشته رقابتی در مرکز تربیت مربی، ۱۰ رشته در استان البرز و ۳ رشته در استان اصفهان برگزار شود.

برگزای نشست های علمی در حاشیه مسابقات، برگزاری دوره های آموزشی فشرده برای بازدیدکنندگان مسابقات و جلب مشارکت نهادهای ذیربط در حوزه مهارت آموزی در برگزاری این رویداد ملی از پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح شد.

یادآور می شود، آئین اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت هم زمان با هفته مهارت در مرداد ماه سال جاری (به مناسبت بزرگداشت ۶ مرداد ماه؛ روز ملی آموزش های فنی و حرفه ای) با حضور مسؤولان کشوری در تهران برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید