مریم آزمون: تمام کننده خوبی نداریم/ نیاز به پیشرفت داریم و حضور تماشاگر انگیزه می‌دهد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۳۱
    کد خبر :499628

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: فیلم بازی امروز را فردا با بچه‌ها می‌بینیم و نقاط قوت و ضعف را برای سه شنبه آنالیز می‌کنیم تا نتیجه بگیریم و مردم را خوشحال کنیم.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال ایران و بلاروس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازی خوبی از دو تیم دیدیم. روز فیفا دی بود و فرصت خوبی بود تا بازی خارجی داشته باشیم‌. می‌خواستیم نظم دفاعی و تمام خطوط را رعایت کنیم و فشار روی بازیکنان تست شود. این کار را در برخی لحظات کردیم ولی آنها قدرت بدنی خوبی داشتند و خوب پوشش دادند و تعویض منطقه کردند و باعث شد تا بازیکنان دوندگی زیادی کنند. در نیمه اول خطا به نفع ما بود ولی داور به نفع آنها گرفت و گل خوردیم. داور نزدیک به صحنه بود اما اشتباه طبیعی است.

وی تاکید کرد: نیمه دوم تیم را آنالیز کردیم و سعی کردیم مهاجم خود را تعویض کنیم و منطقی بازی کنیم. اگر در حمله پر تعداد بودیم دروازه را باز می‌کردیم. فرصت گلزنی ما بیشتر از بلاروس بود. در تورنمنت هم همین مشکل را داشتیم.

آزمون تصریح کرد: بازی با اسکاتلند و سوئیس تیم بلاروس را آنالیز کردیم. ما در فاز بدنسازی هستیم و بازیکنان در حمله و دفاع سریع اضافه نمی‌شدند. مربی بدنساز اضافه شده و شرایط تیم روز به روز بهتر خواهد شد. امروز بازیکنان ما به خوبی فوتبال بازی کردند ولی تمام کننده خوبی نبودیم. امروز هم یک گام به جلو برداشتیم. آقایان عبدی و حبیبی به ما کمک می‌کنند و باید از داشته‌هایمان در کشور استفاده کنیم. آنها کمک می‌کنند تا بهتر شویم. ما همیشه با کادر مشورت می‌کنیم ولی تصمیم گیرنده خودمان هستیم.

وی گفت: فیلم بازی امروز را فردا با بچه‌ها می‌بینیم و نقاط قوت و ضعف را برای سه شنبه آنالیز می‌کنیم تا نتیجه بگیریم و مردم را خوشحال کنیم.

آزمون در پاسخ به اینکه این بازی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار شود چه تاثیری دارد، تصریح کرد: این چند تماشاگر به قدری به بازی هیجان دادند که من هم هیجان زده شدم. ما هم نیاز به پیشرفت داریم و حضور تماشاگر انگیزه می‌دهد. فوتبال با تماشاگر معنا پیدا می‌کند. فدراسیون تلاش می‌کند که پیشرفت کنیم و مطمئن باشید بازی در ورزشگاه آزادی به حقیقت می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید