مرگ مشکوک پسر ۱۸ ساله به خاطر عشق زن ۴۵ ساله

  • حوادث
  • یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۵۰
    کد خبر :1017666
مرگ مشکوک

به دنبال مرگ مشکوک یک پسر ۱۸ ساله، خانواده او از زنی شکایت کردند که به گفته آنها مزاحم پسرشان بوده است.

چهارشنبه گذشته مرگ پسر ۱۸ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد. به دنبال این خبر، تحقیقات آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که پسر جوان بر اثر مسمومیت جانش را از دست داده است.

بررسی‌ها نشان می‌داد زن ۴۵ ساله‌ای به نام فرانک او را به بیمارستان منتقل کرده است. فرانک در تحقیقات گفت: مدتی بود که با پرهام در فضای مجازی آشنا شده بودم. من ۴۵ سال سن داشتم و پرهام، جای فرزندم بود. وقتی متوجه شدم به من علاقه‌مند شده می‌خواستم به این رابطه پایان دهم اما پرهام عاشق من شده بود و قبول نمی‌کرد که از هم جدا شویم.

وی ادامه داد: او تهدید کرده بود اگر از او جدا شوم، خودکشی می‌کند. روز حادثه زمانی که متوجه شدم حال پرهام بد است، او را به دکتر رساندم اما متأسفانه کادر درمان موفق نشدند او را نجات دهند.

این در حالی است که خانواده پرهام از زن جوان شکایت کرده و ادعای متفاوتی را بیان کردند: پسرمان با این زن در اینستاگرام آشنا شده بود اما می‌خواست به این رابطه پایان دهد. حتی به یکی از اقوام گفته بود که فرانک مدارک شناسایی او را گرفته و نمی‌دهد. ما از فرانک شکایت داریم و او را مقصر مرگ پرهام می‌دانیم.

بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور تحقیقات در رابطه با علت اصلی مرگ را صادر کرد. همچنین بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات تکمیلی از فرانک و بررسی علت مرگ پسر جوان را صادر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید