مرگ مشکوک دختر جوان در هتل

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۲۸
    کد خبر :1033994
مرگ مشکوک دختر ۱۷ ساله در بیمارستان شمال شهر تهران

 ظهر شنبه ۲۷ آبان‌ماه، مأموران پلیس تلفنی به قاضی محمدمهدی براعه، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران مرگ مشکوک دختر ۳۱ ساله‌ای به نام فریده را خبر دادند.

بررسی‌ها حکایت از آن داشت فریده سه روز قبل در هتل اتاقی کرایه می‌کند و کارکنان هتل وقتی متوجه می‌شوند در این سه روز او از اتاقش بیرون نیامده به اتاقش می‌روند و با جسد دختر جوان روبه‌رو می‌شوند و موضوع را به پلیس خبر می‌دهند. همچنین مشخص شد در کنار جسد یک بطری آب و چند خشاب خالی قرص بوده که نشان می‌دهد او با خوردن قرص به زندگی‌اش پایان داده است. مأموران پلیس در بررسی اتاق، دست‌نوشته‌ای از فریده پیدا کردند که نوشته بود: «به دنبال جایی آرام می‌گردم که برای همیشه بخوابم.»

مأموران در ادامه بررسی‌ها دریافتند پدر و مادر دختر جوان در یکی از شهرهای استان مازندران زندگی می‌کنند و او همراه برادرش در تهران زندگی می‌کرده تا اینکه سه روز قبل برای رفتن به خانه یکی از دوستانش در شهرستان بابلسر از خانه برادرش بیرون می‌آید، اما به بابلسر نمی‌رود و در هتل، اتاقی اجاره می‌کند.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد به دستور بازپرس جنایی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین دست‌نوشته کشف شده برای بررسی در اختیار تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید