فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد

مرزهای کشور در کنترل مرزبانان

    کد خبر :234553

فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به استان ایلام گفت: نگهداری و امنیت مرزی، نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

به گزارش ایسنا،سردار قاسم رضایی در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه استانی ایلام، اظهار داشت: از بیش از8 هزار و 700 کیلومتر مرز کشور حدود 435 کیلومتر مربوط به استان ایلام بوده و خوشبختانه با عنایت خداوند متعال و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری، امنیت مطلوبی در مرزهای کشور حاکم است.

وی با بیان اینکه مرزنشینان از مهم‌ترین مرزبانان کشورمان به شمار می‌روند، افزود: با به کارگیری ظرفیت حداکثری اعم از نیروی انسانی مجرب، متعهد و توانمند در کنار تجهیزات به روز، مرزها در کنترل کامل مرزبانان قرار دارد.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه محوری‌ترین عنصر و مولفه در ماموریت‌های مرزی، نیروی انسانی است، افزود: امنیت از مرزها شروع می‌شود و مرزها حریم کشور هستند، باید بگویم هم‌اکنون مرز ایلام (مهران) یکی از امن‌ترین مرزهای کشور بوده و آماده سرمایه‌گذاری تجار و صاحبان سرمایه است.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار رضایی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مرزبانی تامین امنیت مرزی بویژه در ایام راهپیمایی اربعین است، گفت: در سال 97 نسبت به سال 96؛ اعتبارات بیشتری برای تجهیز مرزها اختصاص داده‌ایم و در برنامه ششم توسعه نیز افزایش اعتبارات در دستور کار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید