مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در ایران با ترس نمایندگان فیفا

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۵۹
    کد خبر :937066

مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۴ امروز در سالن همایش‌های برج میلاد تهران با حاشیه‌های گوناگون برگزار شد.

 پیشکسوتان فوتبالی در دقیقه‌های مختلف که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را در جام‌های جهانی داشتند، در مراسم امروز گرد هم آمدند. حسن روشن، احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، خداداد عزیزی، سیروس دین محمدی در کنار فوتبالی‌های دیگر نظیر حمید درخشان، نیما نکیسا حضور داشتند.

 دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حالی در مراسم امروز حضور داشت که هیچ جایگاهی در ردیف اول که به میهمانان ویژه اختصاص داشت، پیدا نکرد.

 اسکوچیچ حتی با مهدی تاج نیز رودررو نشد تا به این شکل به شایعات پیرامون برکناری اش از رأس کادر فنی دامن زده بشود.

 مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همراه با علیرضا زاکانی شهردار تهران و مهدی چمران رئیس شورای شهر اسلامی از میهمانان ویژه این مراسم بودند که هر یک پشت تریبون قرار گرفته و سخنرانی کردند.

 در گوشه‌ای از سالن تخته فرشی نصب بود که هر یک از مدعوین پس از سخنرانی هایشان گره‌ای به تار و پود آن زدند. قرار است ۸ تخته فرش به مسئولان فیفا و کاپیتان‌های تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و ولز اهدا شود.

 جواد خیابانی مجری تلویزیون در اقدامی عجیب اکثر حاضران در سالن را برای گرفتن عکس یادگاری با جام به روی صحنه دعوت کرد تا همهمه عجیبی پیرامون این جام شکل بگیرد.

 نمایندگان فیفا که حیرت زده از اقدام مجری بودند، خواستار توقف عکس‌های یادگاری شدند تا به این جام آسیبی وارد نشود. آنها در نهایت با استرس فراوان جام را از صحنه جمع کردند.

 نمایندگان فیفا بلافاصله پس از ترک سالن برگزاری راهی فرودگاه امام خمینی شدند تا کاپ جام جهانی را در کشور بعدی که سنگال است، رونمایی کنند.

مهر/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید